You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt en werkt tot nu toe goed. Hoop dat er in de toekomst nog een stukje historie vd belasting per fase terug te zien is. En we gaan waarschijnlijk binnenkort ook op kantoor ook een installatie met 2 HPWC II's proberen naast een EV-box die ik nog niet kan vervangen omdat we ook nog een PHEV hebben rijden. Heb dan wellicht binnenkort 2x EV-box 32A met 7m kabel in de aanbieding.@HWS is echt wel de eerste die de combinatie HPWCII en Maxem home geïnstalleerd heeft. Dus er is nog niet veel ervaring, Maar Cohere (Maxem) zal zeker ondersteunen mocht dat nodig zijn.
Welke PHEV is dat Hendrik? Er hebben al diversen gemeld dat bijv de Volvo V60s prima laden op de HPWC.
Heb het zelf nog niet geprobeerd (en mijn collega's zijn als de dood dat ze iets opblazen in hun auto )
Ik heb wel interesse als je er een Ampera mee kan laden.Klopt en werkt tot nu toe goed. Hoop dat er in de toekomst nog een stukje historie vd belasting per fase terug te zien is. En we gaan waarschijnlijk binnenkort ook op kantoor ook een installatie met 2 HPWC II's proberen naast een EV-box die ik nog niet kan vervangen omdat we ook nog een PHEV hebben rijden. Heb dan wellicht binnenkort 2x EV-box 32A met 7m kabel in de aanbieding.
Ik hou je in gedachten voor als t zover is. Weet wel dat het uitvoeringen met vaste type-2 kabels zijn. Ik weet niet welke aansluiting een Ampera heeft.Ik heb wel interesse als je er een Ampera mee kan laden.
Dat gaat niet werken met een ampera, die heeft een type 1 aansluiting.Ik hou je in gedachten voor als t zover is. Weet wel dat het uitvoeringen met vaste type-2 kabels zijn. Ik weet niet welke aansluiting een Ampera heeft.
@Dirk Wij hebben voorlopig nog de luxe van een eigen parkeerplek met eigen laadstation op kantoor. In de toekomst zullen we deze wellicht delen en uitbreiden voor als het personeel ook overgaat naar EV's
Spijtig genoeg type 1 anders had ik geen probleem, dan kon ik laden met de nieuwe Tesla lader thuis.Ik hou je in gedachten voor als t zover is. Weet wel dat het uitvoeringen met vaste type-2 kabels zijn. Ik weet niet welke aansluiting een Ampera heeft.
@Dirk Wij hebben voorlopig nog de luxe van een eigen parkeerplek met eigen laadstation op kantoor. In de toekomst zullen we deze wellicht delen en uitbreiden voor als het personeel ook overgaat naar EV's
Dat is een van de belangrijkste argumenten tegen een laadstation met vaste kabel. Om die reden is een lader met socket universeler dan een met een vaste kabel. Op deze plaats zie je welke wagens nog de type 1 gebruiken.Spijtig genoeg type 1 anders had ik geen probleem, dan kon ik laden met de nieuwe Tesla lader thuis.
Ik zal eens een foto nemen hoe de Ampera kabel eruitziet.
Andere wagens wel maar niet met type1. De communicatie verloopt volgens mij ook anders.Als ik nu een adapter moest vinden van Tesla naar type 1 want volgens de sec zou het mogelijk moeten zijn andere wagens te laden.
Andere wagens wel maar niet met type1. De communicatie verloopt volgens mij ook anders.