Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wereldrecordpoging langste stoet E-Cars! 26 maart 2017

Doe je mee?

  • Ja

    Votes: 37 54.4%
  • Misschien

    Votes: 16 23.5%
  • Nee

    Votes: 15 22.1%

  • Total voters
    68
This site may earn commission on affiliate links.
ik ben idd ook al ingeschreven.

al bij al komt het geheel op het eerste zicht wat amateuristisch over.
ik hoop dat op dag D alles vlot verloopt.

communicatie via mail liep wel perfect, snelle antwoorden en oplossingen.
als dat model staat voor wat komen gaat; wordt het wel top !
 
... Wel weer een leuk moment om andere forumers te ontmoeten. :)
Mee eens, degenen die ik tot zover heb ontmoet waren niet veel soeps!
j/k :p

Wordt voor mij nog even afwachten met inschrijven. Rond dat weekend is mijn zoontje jarig en kon wel eens lastig worden het huis uit te sluipen. Als we de feestgangers tot zondag kunnen uitstellen, meld ik mij op een later tijdstip aan.
 
  • Funny
Reactions: MissAutobahn
Beste mensen. Er zijn al veel aanmeldingen, maar nog niet genoeg voor een wereldrecord. Mocht je zelf niet kunnen, misschien is er een familielid of vriend die wil rijden. Dan is jouw Tesla alsnog wereldrecordhouder! Als je al hebt ingeschreven weet je misschien nog meer Tesla rijders die mee willen doen. Voor meer info:
 
Verder is er nog veel meer te doen die dag:
Wil je meer weten over slimme, zelfrijdende auto’s die kunnen ‘praten’ met andere voertuigen en systemen langs de weg? Altijd al een kijkje willen nemen in een verkeers- of innovatiecentrale of mobiliteit van de toekomst in virtual reality willen ervaren? Kom dan op zondag 26 maart naar de Automotive Campus in Helmond en laat je inspireren door tal van demonstraties op de A270 en op het campusterrein. Zo kun je meerijden in slimme en schone voertuigen, simulatoren uitproberen en experimenteren met techniek. Zoals een Solar Car voor het hele gezin, een super zuinige elektrische auto, elektrische formule I auto’s en een futuristische, elektrische motor. Of wat te denken van een auto op mierenzuur of een Technobiel, een experimenteerruimte waar kinderen verschillende technische proefjes kunnen doen. Ook kun je je laten inspireren door een kindercollege van Professor Steinbuch over slimme en schone auto’s, presentaties bijwonen van de verschillende TU/e studententeams of over de ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit van vandaag de dag, met een doorkijkje naar de toekomst.