Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Dat ben ik ja. Ik vind het welk leuk om van die dingen bij te houden!

Misschien best dat ik deze week toch nog maar eens ga binnenspringen in Aartselaar om te vragen of alles nog op schema zit.(moet er nog in de buurt zijn)

Ik werd net zelf gebeld...
Leuk en minder leuk nieuws : we hebben een datum voor afhaling geprikt. Helaas is die niet net voor mijn vertrek maar net na terugkomst.

Jij kan je dus ook aan een telefoontje voor afhaling verwachten, wellicht sneller : in de week van 10 augustus !
 
Ik werd net zelf gebeld...
Leuk en minder leuk nieuws : we hebben een datum voor afhaling geprikt. Helaas is die niet net voor mijn vertrek maar net na terugkomst.

Jij kan je dus ook aan een telefoontje voor afhaling verwachten, wellicht sneller : in de week van 10 augustus !

Ze hebben hun werk gehad vandaag.
Ik heb ook het telefoontje gehad. Ook leuk(we bellen om het even te hebben over het afhalen van je Tesla) en minder leuk. Oorspronkelijk gevraagd/gedacht/gehoopt op 17 augustus, bevestigd voor 19 augustus. Die extra 2 dagen zal ik waarschijnlijk ook nog wel overleven.
 
Ze hebben hun werk gehad vandaag.
Ik heb ook het telefoontje gehad. Ook leuk(we bellen om het even te hebben over het afhalen van je Tesla) en minder leuk. Oorspronkelijk gevraagd/gedacht/gehoopt op 17 augustus, bevestigd voor 19 augustus. Die extra 2 dagen zal ik waarschijnlijk ook nog wel overleven.

Inderdaad. Ik werd deze NM ook opgebeld. Na enkele maanden het forum als gast gevolgd te hebben, vond ik dit de geschikte dag om me als lid te registreren.
S85D Config werd bevestigd op : 19/5/15 - in productie queue op 22/5 - in productie op 16/6 - onderweg uit fabriek op 22/6 - levering op 19/8/15 (gemeld op 23/7) --> Exact 3 maanden dus :smile:
 
Zo ziet mijn status er uit.
Besteld 30/04. levering 12/08 !!
Schermafbeelding 2015-08-03 om 23.24.05.png
 
Wordt voor mij ook wachten want van de week bestel ik een nieuwe, hoor bij de 85 procent met een wachttijd van 3-1/2 maand!

Heb de mijne al geruime tijd te koop staan.

Dat Tesla komende vrijdag de prijzen "weer" gaat verhogen zal de "gebruikte" prijs wel wat ondersteunen.
Al de vierde keer in een half jaar tijd!

Dit keer wordt het de gewenste rode, kan mijn wintervelgen mee nemen naar de volgende, moest bij het wisselen van Audi naar Audi altijd weer nieuwe velgen nemen.
Nu eindelijk kan ik ze wel meenemen.

Het wordt een P90D maar neem de maagomdraaiende optie er niet bij!