Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De S heb ik bij, goodybag hebben ze te warm gewassen en is een keyfob geworden. :redface:

WP_20150826_21_49_15_Pro1.jpg


Ik zal morgen een foto van Zelda posten, zijn de hele dag aan het toeren geweest. Manman, er staat u morgen wat te wachten.
Heb de laatste weken bij momenten wel eens het gedacht gehad of ik er goed aan deed om over te stappen. Ja, ze hebben me hier toch een beetje bang gemaakt ivm de garanatiekilometers.

Ik was nog niet de parking af, en ik wil al niet meer terug.

Dag 1 : bijna 250km, en moeten vaststellen dat ik nog een verloopstekker mag halen voor de mobiele lader op 380 te zetten. Zelda is nu aan het laden tegen 13km/u.

Morgen gaan we hier nog een dagje toeren. Misschien eens langs Tilburg rijden :cool:
 

Attachments

  • WP_20150826_21_49_15_Pro.jpg
    WP_20150826_21_49_15_Pro.jpg
    567.1 KB · Views: 299
Heb je foto's van dat grijze interieur, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet!
Titanium is overigens mooi hoor [emoji106]

Hier al 2 foto's, maar het licht in de auto en het feit dat hij binnen staat, geeft een ander beeld. Morgen eventueel meer.
Het is misschien even wennen, maar het grijs geeft het interieur een aparte moderne look. Ik ben er alvast blij mee, en inderdaad ook met de titanium-kleur.

Laat de zon dit weekend maar schijnen... On the road.

image.jpg


image.jpg