Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
ik ben blij te zien dat ik niet de enige ben die dagelijks zijn status checked :)
building.jpg

Zijn ze hem dan in Tilburg aan het maken of effectief in Fremont?
 
ik ben blij te zien dat ik niet de enige ben die dagelijks zijn status checked :)

1 keer per dag maar? In "onze tijd" deden we dit minstens elk uur. Er waren zelfs mensen die een script schreven die de site elke minuut checkte zodat die een e-mailtje kon sturen van zodra er iets veranderde. :biggrin:

Zijn ze hem dan in Tilburg aan het maken of effectief in Fremont?

De robotjes zijn er mee aan het spelen in Fremont.
 
Denk dat dat wel meevalt Nexus!
De X kon gereserveerd worden en van alle "X reserveerders" moeten velen nu hun configuratie nog invullen.
Ik denk dat de MX in de tussentijd veel duurder geworden wat waarschijnlijk een dempend effect zal hebben op het afwerken van de configuratie.
Ik geloof wel dat al vele reservatie houders dat al wel gedaan hebben en denk ook dat dat enige impact heeft op de levertijd.
Denk dat de mijne (MS) echt niet eind November maar in December komt.
Ik denk dat op lijn 2 twee modellen gemixt produceren een inleer proces is wat voor vertragingen zal zorgen maar hoop echt dat er geen voorruit van een X in mijn S komt.

Dat Tesla minimaal aan de 50K wil komen zijn ze verplicht aan de aandeel houders dus dat zou een gezonde stress moeten geven dat te halen.
Tesla heeft de doelstelling al terug gebracht van 55k naar 50k en moeten dus het vierde Kw zo'n 17.500 voertuigen maken!