Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb op 15-10 mijn S90D besteld, Parelmoer wit, Pano, 21", Black leather next gen. In my tesla staat ie voor aflevering late December, Early January, maar gisteren stond erin de portal: "Uw model S is onderweg vanuit de fabriek". Het zal nog wel een flinke tijd zijn voor shipping (per schip vanaf Westcoast?), maar heb een kleine hoop dat het wat eerder gaat worden als ik jullie updates in dit draadje zie!
 
het einde van het wachten is in zicht ;-)

estimated.jpg


hopelijk klopt het, hoewel mijn charger staat nog niet klaar ;-(
 
het einde van het wachten is in zicht ;-)

View attachment 99836

hopelijk klopt het, hoewel mijn charger staat nog niet klaar ;-(

Hmm, bizar...

Bij mij staat nog steeds eind november - december, maar Pieter-Jan had al laten weten dat het wellicht medio november - 30 november zou worden.
Misschien krijg ik morgen een update…?

@ Phil: heb je je eindfactuur al gekregen?
 
En naar 19", heel herkenbaar ;-) Mijn Tesla gaat donderdag over naar een nieuwe eigenaar, goed idee om 'de vloot' even vast te leggen.
Ik vind de standaard 19" niet mooi. Daar zal ik niet mee gaan rijden. Ik heb nog een setje T-sportline liggen en vind de Vossen erg mooi. Ga opzoek naar mooie maar minder kwetsbare velgen. Heb kramp van 2 jaar met de billen tegen elkaar te hebben gereden om de 21" schadevrij te houden...