Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zag dat ook in myTesla staan (expected delivery eind dec), volgens de website is het als volgt:
"Owners can find their referral link by signing into their website account. Referral links are available to everyone with a confirmed order or delivered Model S."

Ik zit in dezelfde situatie als firebird: gisteren ook plots mijn referral link gekregen maar ik heb wel gevraagd voor levering in januari. Waarom dat nu plots gisteren was ook geen idee, aan de status van productie is er in ieder geval niets gewijzigd. Volgens het SC is de auto al 'geboren' in Fremont maar is het momenteel enkel de karkas en is er verder nog niets gedaan (preproduction).

In de info over de referral link zag ik nu wel niet meer dat je sowieso 1000 euro kreeg...
 
Net van Facebook geplukt. The game is on:

The person to reach the overall highest number of referrals per region will receive a free Ludicrous P90D Model S, plus an all-expenses paid trip to Model 3 unveiling event with VIP access
The first to ten referrals per region will receive a free Powerwall with installation
Those making ten or more referrals will receive a VIP invitation to Model 3 unveiling event
Those making five or more referrals will receive a VIP invitation to Gigafactory opening event

Zo, en nu maar weer gewoon aan mijn normale werk. :smile:
 
Of gewoon amperage iets terugschroeven in de MS voorlopig (op het touchscreen, wordt volgens mij bewaard obv GPS locatie).

Is Smart Charging trouwens geen mogelijkheid? Verzwaring doorgaans niet nodig (met verzwaring bedoel ik aansluiting sterker dan 3x25A, of heb je nu slechts 1 fase?).
 
Alweer druk bezig.... :biggrin:

Hoewel #1 wel lastig wordt... de afgelopen ronde stond de #1 een paar dagen voor einde actie al op 100!

(Ik geloof Bjorn met ca 50 op plaats 3....)

de telling is blijkbaar opnieuw begonnen.
zoals ik het begrijp, krijg je zelf geen 1000€ meer op uw tegoedrekening maar zijn er enkel prijzen te winnen zoals maarten hierboven al aangaf.

Screenshot_2015-11-06-12-48-44.png

Screenshot_2015-11-06-12-48-50.png
 
Ik denk dat ze dit hebben gedaan om een scheefgetrokken situatie in de US recht te trekken. In 1 of meer staten was het daar illegaal om 1000 USD te geven aan iemand die een auto "verkocht" aan een kennis of vriend. Het gevolg was dat de kennis of vriend 2000 USD korting kreeg ipv 1000 USD. En uiteraard ging iedereen vervolgens op zoek naar de referral links die 2000 USD korting gaven. Nu is dat niet meer mogelijk.
 
Verhoudingen waren in Europa ook al scheef: in België is men stilaan gaan wachten op besluit over de subsidies, terwijl in Denemarken een hausse is ontstaan....
Dus een initiatief per land zou m.i. meer balans brengen. Natuurlijk moet de hoofdprijs dan iets bescheidener zijn dan een nieuwe P90D L....
 
Klopt, ik heb nu 1x16A en gaat naar 3x16A (geen hogere maandkosten). Mijn electricien legt alles zo om dat de auto flink kan trekken zonder dat de vaatwasser eruit klapt. Smart charging is leuk, maar thuis maakt het voor mij niet uit of het laden er 3 of 5 uur over doet (nacht). Voor het stroomverbruik wordt een digitale kWh meter op de groep geplaatst. Kan ik 1x per maand aflezen en in een 1-regelige factuur doorbelasten. :wink:
 
Woohoo! Vrijdag de 13e is het eindelijk T-day voor mij :wink:

- 7 augustus: besteld
- 12 augustus: bevestigd
- 15 september: "In transit"
- 3 november: eindfactuur
- 13 november: geleverd

Screen Shot 2015-11-05 at 20.34.00.png


Dank aan allen hier op het forum, jullie hebben het wachten iets draaglijker gemaakt :biggrin:
 
Woohoo! Vrijdag de 13e is het eindelijk T-day voor mij :wink:

- 7 augustus: besteld
- 12 augustus: bevestigd
- 15 september: "In transit"
- 3 november: eindfactuur
- 13 november: geleverd

View attachment 100330

Dank aan allen hier op het forum, jullie hebben het wachten iets draaglijker gemaakt :biggrin:

Leuk vooruitzicht !! :love:

Bij mij de 17e aug bevestigd, telefonisch al voorlopige prognose op de 23e november gekregen… . Spannend hé !!

Xavier :cool: