Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou het niet erg vinden moesten ze een extra inspanning leveren voor die jaarcijfers. :tongue::redface:
(Vin...117835 is nu "in productie", het gaat nog zooooo lang duren)

ik snap dat toch allemaal niet goed waarom dat zo lang moet duren.
23/11 besteld, 23/11 uit productie, 24/11 onderweg, levering ergens eind volgende week of de week nadien.:biggrin:
 
ik snap dat toch allemaal niet goed waarom dat zo lang moet duren.
23/11 besteld, 23/11 uit productie, 24/11 onderweg, levering ergens eind volgende week of de week nadien.:biggrin:

Was een dus "spoedje"! Heb je hem over laten vliegen?

spoedje.jpg


Maar ik wacht wel gewoon op mijn beurt, ben een geduldig mens. :smile:
Mijn tijd komt nog wel.
 
Je bent een maagd zoals ik. Veel wordt nu duidelijk. 2 pietjes precies bij elkaar... :rolleyes:

Ha, ik ook. Heb er dus nooit over gelogen:wink:

- - - Updated - - -

Ik zou het niet erg vinden moesten ze een extra inspanning leveren voor die jaarcijfers. :tongue::redface:
(Vin...117835 is nu "in productie", het gaat nog zooooo lang duren)
Ik heb Vin 115501 en die is ook nog in productie...
 
Overigens is volgorde op VIN nummer / besteldatum wel de grote lijn, maar er kunnen behoorlijke afwijkingen zijn.
Het nummer wordt nl. eerst aangemaakt, en daarna wordt alles besteld, als dan een optie niet snel leverbaar is dan kan er zomaar "over rechts worden ingehaald"...
Daarnaast lijkt het er op dat de duurdere versies altijd iets worden voorgetrokken. Dus een P90DL die een paar dagen na een 85D wordt besteld zou zomaar weken eerder kunnen komen (vaak ook wel zichtbaar in het bestelscherm...) natuurlijk ook weer beïnvloed door leverbaarheid van opties....
Tot slot lijkt het er nog steeds op dat tijdens een kwartaal nog steeds de afweging gemaakt wordt dat vanaf enig moment een auto niet meer in Europa voor einde kwartaal geleverd kan worden, en dan worden auto's voor de VS voorgetrokken, tot het moment dat die ook niet meer geleverd kunnen worden....

Doemscenario kan dus zijn: onderdeel / kleur interieur oid niet op tijd leverbaar, doorgeschoven, niet meer binnen kwartaal, doorgeschoven, boot gemist (nog niet toegelicht)... en dan toch wel iets later dan verwacht... overigens zijn dat dan wel de data die vaak aan het begin zijn gecommuniceerd, dus als dit allemaal niet gebeurt kun je ineens heel prettig verrast worden...

Voor allen met levering Januari wordt het dus spannend... m.i. wordt dat of eind Dec of Febr....