Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
net terug uit Aartselaar en moet zo weer vertrekken.
Prachtige nieuwe demo tesla. Is echt wel nieuw met slechts 2780km op de teller. hij kon zelfs al alleen parkeren:wink:
20151216_151436.jpg


Dochterlief had nog wat extra verassingen geregeld!:love::love:
20151216_180902.jpg
 
Zo, vandaag een beetje te druk om te posten en moet straks nog even een presentatie in elkaar draaien voor morgen, maar gisteren om 16.00 uur de afspraak in Tilburg en daar mogen tekenen dat ik nu ook een trotse bezitter mag zijn van een Model S.

IMG_2910.JPG


Gelijk op de Autopilot naar huis want had nog verplichtingen op de school van mijn dochter. Merk alleen dat ik nog vertrouwd moet raken met de vele functies die verstopt zijn in het grote scherm maar dat zal met de tijd wel komen als ik het even wat rustiger krijg.
 
Hi,
Ik heb 112763 op het einde en ben deze week door 'Tilburg' gebeld dat in de laatste 2 weken van december mijn auto glimmend klaar staat. De definitieve datum/afspraak moet nog worden ingepland.
15 oktober besteld en op 17 oktober bevestigd en aanbetaald.

En vandaag de afleverafspraak ingepland voor woensdag 23 december! It's the final countdown... (go to eleven playlist?). Kijken of de champagne erbij staat.:tongue: