Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ineens is in MyTesla de status weg (terwijl Auto op de boot moet zitten). Niks meer te vinden over m'n auto. Lijkt alsof ik een nieuwe klant ben. Kan alleen nog maar een nieuwe auto bestellen. Dat dan weer wel...

heb dat ook gehad dat de status terug naar "in production queue" ging, kort daarop was hij terug in transit no worries.

hij zal er sneller zijn dan verwacht ;)
 
Jawel, vandaag was het zover. En ik had beloofd mijn ervaringen van de delivery te delen, bij deze dus.
Perfecte ontvangst, rondleiding door de fabriek had niet veel zin daar de assemblagelijn stil lag. Netjes 4 tickets gehad om dat nog een keer dunnetjes over te doen.
Erg leuk om je eigen auto te mogen onthullen. Goede uitgebreide uitleg gehad. Leuke goodie bag ontvangen en daarna geruisloos uit de fabriek gereden en op pad gegaan. Wat een heerlijke machine is dit zeg! De eerste 100km voor ruim 90% met autopilot gereden. Wat een feest, met name in de file.
Ik verheug me nu al op morgenochtend als ik weer in mag stappen. Ik ben er blij van!!!
View attachment 109325

Kicken! :)

Je ziet ze inderdaad niet veel in die combi, en aangezien ik dezelfde krijg, is het een genot om 'm zo te zien... Enjoy de komende jaren :)
 
Ineens is in MyTesla de status weg (terwijl Auto op de boot moet zitten). Niks meer te vinden over m'n auto. Lijkt alsof ik een nieuwe klant ben. Kan alleen nog maar een nieuwe auto bestellen. Dat dan weer wel...


Phoe... He is back!
Was omgezet van MyTesla account lease maatschappij naar eigen MyTesla account. Status is nu 'Uw Model S is onderweg om te worden opgehaald of geleverd.' Zal dus idd wel op de Iowa zitten nu.
 
Ik eind augustus besteld .... Laatste dagen duren echter langer dan de vorige 4 maand :)

Mijne in productie sinds dinsdag 19/01, tot op vandaag nog altijd in productie. Terwijl die van mijn collega op 7 dagen klaar was (zelfde configuratie enkel andere kleur en licht ipv donkere velgen)
 
Ik eind augustus besteld .... Laatste dagen duren echter langer dan de vorige 4 maand :)

Mijne in productie sinds dinsdag 19/01, tot op vandaag nog altijd in productie. Terwijl die van mijn collega op 7 dagen klaar was (zelfde configuratie enkel andere kleur en licht ipv donkere velgen)

Geef mij maar kwaliteit boven snelheid. Die van mij was 20 volle dagen in productie. Zowat 1 jaar geleden op 4 februari 2015 is hij van de lijn gerold in Fremont. No worries. :wink:
 
Geef mij maar kwaliteit boven snelheid. Die van mij was 20 volle dagen in productie. Zowat 1 jaar geleden op 4 februari 2015 is hij van de lijn gerold in Fremont. No worries. :wink:

Helemaal geen worries ;-) maar wel benieuwd waarom de ene auto op een week klaar is en een andere er het dubbel of 3 dubbel over doet. Ik zou denken dat de auto's van de band rollen en ze er allemaal exact dezelfde periode over doen.
Waar zie ik het verkeerd? :)
 
Helemaal geen worries ;-) maar wel benieuwd waarom de ene auto op een week klaar is en een andere er het dubbel of 3 dubbel over doet. Ik zou denken dat de auto's van de band rollen en ze er allemaal exact dezelfde periode over doen.
Waar zie ik het verkeerd? :)
Ik denk dat dit vooral aan de (directe) beschikbaarheid van materiaal ligt en de efficiëntie die ze beogen. De bouw gaat in stages per stage is het wellicht handig om bepaalde uitvoeringen, kleuren en configuraties te bundelen.

Voorbeeldje; Je body zou gebouwd kunnen worden op maandag samen met die van mij. Alleen omdat ze op dinsdag alleen Black spuiten en op dinsdag alleen rood en blauw en op de woensdag wit loopt jouw witte versie twee dagen vertraging op tov een zwarte. Als je dan hetzelfde zou hebben bij de interieur lijn en daarna bij de aandrijflijn kun je het natuurlijk aardig laten oplopen.

Geen idee of het ook zo gaat maar ik kan mijzelf goed indenken dat ze het zo inrichten..