Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Die van mij staat nog steeds aan boord
:eek: volgens mij zelfde container als Martijn S, tijden zijn exact gelijk in ieder geval

Grappig; zijn we een soort tweeling (of eigenlijk de helft van een vierling)


Ik heb inmiddels wel een kenteken mogen ontvangen maar nog geen datum mogen prikken.

Moet wel zeggen dat de DS nu echt super rap en correct reageert.

Hoog tijd op mn DS te bellen.

“uw S staat nog op de boot onderweg naar Rotterdam; verwachte levering nog steeds laatste dagen van Maart”
Heb maar even de “kennis van het forum” met hem gedeeld…
“zou kunnen dit, zou kunnen dat; maar mijn info zegt nog steeds eind maart”.

En jij hebt al een kenteken…… :confused:
 
Grappig; zijn we een soort tweeling (of eigenlijk de helft van een vierling)




Hoog tijd op mn DS te bellen.

“uw S staat nog op de boot onderweg naar Rotterdam; verwachte levering nog steeds laatste dagen van Maart”
Heb maar even de “kennis van het forum” met hem gedeeld…
“zou kunnen dit, zou kunnen dat; maar mijn info zegt nog steeds eind maart”.

En jij hebt al een kenteken…… :confused:

Maar jij zit in dezelfde container of is die van jou niet gelost? Ik heb trouwens wel gevraagd of hij al een kenteken had omdat ik het nodig had, wellicht dat hij toen op knoppen is gaan rammen.

Montana is op de Westerschelde.
 
Maar jij zit in dezelfde container of is die van jou niet gelost? Ik heb trouwens wel gevraagd of hij al een kenteken had omdat ik het nodig had, wellicht dat hij toen op knoppen is gaan rammen.

Montana is op de Westerschelde.

Zie jij dit ook?

Thu 10 Mar 2016 14:14Container to consigneeANTWERPCMA CGM JAMAICA087VBW

(en ik had me nog zo voorgenomen dit keer het rustig af te wachten, hij komt als ie komt;
ga ik aan het eind toch bootjes en containers zitten volgen; zitten vergelijken met anderen; toch m'n DS bellen etc.
ik heb serieus van de week tegen m'n beeldscherm gezegd: "hee, nu niet voor anker gaan liggen daar, doorvaren!" :redface:
 
Zie jij dit ook?

Thu 10 Mar 2016 14:14Container to consigneeANTWERPCMA CGM JAMAICA087VBW
(en ik had me nog zo voorgenomen dit keer het rustig af te wachten, hij komt als ie komt;
ga ik aan het eind toch bootjes en containers zitten volgen; zitten vergelijken met anderen; toch m'n DS bellen etc.
ik heb serieus van de week tegen m'n beeldscherm gezegd: "hee, nu niet voor anker gaan liggen daar, doorvaren!" :redface:
Yes, zelfde info.
 
Yes, zelfde info.

Mijne zegt "empty to depot" 11.25u (zat op CMA Jamaica ook)

- - - Updated - - -

Mijn MS zou nu in productie zijn in Tilburg volgens DS, blijft de status op mijn TESLA dan op onderstaande staan of is er nog een andere status die volgt nu?

Knipsel.JPG
 
De container van mijn collega geeft volgende info

Thu 10 Mar 2016 10:30Empty in depotTILBURG
Dit betekend dat zijn auto sinds vandaag in de assemblagefabriek staat :biggrin:

Ik zie ook bovenstaande staan (13:26) als tijd, maar rond die tijd stond het er nog niet..Ik heb m'n DS gemaild of hij nu wellicht wel ziet dat de boot er is (aangezien de container al leeg in de achtertuin staat) ;)
Verhaal van de geplitste verzending kan natuurlijk ook nog steeds van toepassing zijn, in dat geval is het ook nog even wachten op de spullen die op de Montana staan, die is over zes uurtjes in Rotterdam en dan zal het nog wel minimaal een dag of twee duren voor het in Tilburg is.