Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
In My Tesla staat sinds vanmorgen het bericht dat de auto tussen 14-21 maart klaar is om op te halen. Volgende week dus. Al heb ik nog niks van mijn DS gehoord. Ik meen gelezen te hebben dat je een kleine week van tevoren de definitieve afspraak maakt, toch?
 
Iemand een idee of het transport van Tilburg naar België in open of gesloten truck gebeurd? En welke firma dit doet?
Afgelopen december op de A16 richting België (het was redelijk rustig) opeens hartstikke druk en kilometers lang niet harder dan 90.
Vooraan de rij reed de reden: een open truck met 6 Tesla's. Prachtig gezicht; en dat vonden kennelijk meer.
Eenmaal voorbij die truck konden we weer > 130.
Helaas geen foto, en geen idee van de firma

PS
Aan de nieuwe trotse eigenaren: Gefeliciteerd !!!
 
Afgelopen december op de A16 richting België (het was redelijk rustig) opeens hartstikke druk en kilometers lang niet harder dan 90.
Vooraan de rij reed de reden: een open truck met 6 Tesla's. Prachtig gezicht; en dat vonden kennelijk meer.
Eenmaal voorbij die truck konden we weer > 130.
Helaas geen foto, en geen idee van de firma

PS
Aan de nieuwe trotse eigenaren: Gefeliciteerd !!!

Er staat nu een truck met 6 Tesla's bij pompstation "de Lucht" langs de A59. Drool...
 
WNF - 1 (1).jpg
Zoiets . heb dat eerder ook meegemaakt.
 
Er werd in het verleden, 2013, door sommige leden flink geklaagd over het gebrek aan een bosje bloemen oid bij aflevering van hun Tesla. Dit was men namelijk gewend bij hun VW ofzo. Anyway, I couldn't care less, toen ik de mijne in november 2013 op mocht halen.

Tesla toont aan ook naar deze wensen te luisteren. De lijst met goodies was indrukwekkend bij onze laatste Tesla
  1. Tesla mok
  2. Tesla paraplu
  3. Tesla sleutelhanger 2x
  4. Tesla speldje
  5. Tesla pen
  6. Tesla model van restmateriaal
  7. Tesla Tour door de fabriek voor 4 personen
Wellicht vergeet ik nog wat maar voor mij was t meer dan genoeg.
 
Er werd in het verleden, 2013, door sommige leden flink geklaagd over het gebrek aan een bosje bloemen oid bij aflevering van hun Tesla. Dit was men namelijk gewend bij hun VW ofzo. Anyway, I couldn't care less, toen ik de mijne in november 2013 op mocht halen.

Tesla toont aan ook naar deze wensen te luisteren. De lijst met goodies was indrukwekkend bij onze laatste Tesla
  1. Tesla mok
  2. Tesla paraplu
  3. Tesla sleutelhanger 2x
  4. Tesla speldje
  5. Tesla pen
  6. Tesla model van restmateriaal
  7. Tesla Tour door de fabriek voor 4 personen
Wellicht vergeet ik nog wat maar voor mij was t meer dan genoeg.

Nu doe je Tesla anno 2013 tekort
Om nog een stukje onverwacht extra hooggespannen "wanneer krijg ik m" toe te voegen
Kregen we :
1. Verlengde wachttijd voor de rode adapter (die ik niet nodig had)
2. Voor deze extra excitement ook nog eens €300 gratis shop-tegoed

Maar leuk, zie uit naar de nieuwe goedie-bag donderdag;
en dat andere dingetje met AP :cool: