Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben helemaal nieuw op dit forum, maar heb wel al veel enthousiaste verhalen gelezen en veel nuttige tips (voor oa de vakantie gelezen) waarvoor dank. Goed te lezen dat ik niet de enige ben die zo ongeduldig is. Ik word thuis al bijna vreemd aangekeken als ik weer eens over een tesla begin.

Heb de MS op 3 nov besteld en kreeg gisteren te horen dat deze in productie is gegaan.
Levertijd is februari - begin maart.
Welkom.
Voorlopig mag je er thuis nog over praten, maar er gaat een periode komen dat dit niet meer mag. Daarna verandert het weer omdat ze zien dat het niet tegen te houden is en ze er dikwijls zelf over beginnen.;)
Succes met het wachten.
 
  • Informative
Reactions: PeDuvelt
Ben er als het goed is ook bij.
Al op 27/10 bevestigd, maar heeft om wat voor reden dan ook lang geduurd eer dat hij in productie ging.

Regionale batching. Eerste maand van elk quarter is de productie bestemd voor EU/China zodat die hetzelfde quarter kunnen geleverd worden. US orders zullen nu wachten tot rond februari om in productie te gaan & Cali voornamelijk zelfs maart.
 
Model S 60. Besteld 21 November 2016 , in productie 29 December 2016 (een weekje voor de DeS planning), levering gepland Februari - begin Maart 2017 (was hiervoor Maart 2017).
Krijg je daarvan een email, of heb je dat gehoord via de DeS? En de geplande levering, haal je die uit My Tesla? Die van mij staat dan ook gepland voor levering volgens My Tesla, maar nog geen mail oid van in productie gekregen. Mooi hoor, een MS 60 (heb ik ook besteld!), verder nog opties oid?
 
Krijg je daarvan een email, of heb je dat gehoord via de DeS? En de geplande levering, haal je die uit My Tesla? Die van mij staat dan ook gepland voor levering volgens My Tesla, maar nog geen mail oid van in productie gekregen. Mooi hoor, een MS 60 (heb ik ook besteld!), verder nog opties oid?
In-productie werd bevestigd met een e-mail. Geplande levering komt uit MyTesla (werd aangepast nadat de productie startte).
Specs: S 60 (dus geen D), multi-coat rood, creme next gen, zwarte headliner, premium upgrade en een wall connector. Misschien later een AP upgrade, afhankelijk van jouw ervaringen :)
Met die regionale batching, denk ik onze wagens wel in het zelfde schuitje zullen terecht komen.
 
In-productie werd bevestigd met een e-mail. Geplande levering komt uit MyTesla (werd aangepast nadat de productie startte).
Specs: S 60 (dus geen D), multi-coat rood, creme next gen, zwarte headliner, premium upgrade en een wall connector. Misschien later een AP upgrade, afhankelijk van jouw ervaringen :)
Met die regionale batching, denk ik onze wagens wel in het zelfde schuitje zullen terecht komen.
Mooi hoor! Persoonlijk vond ik AP wel een must, maar die kan inderdaad achteraf nog. Ik vraag me af of ze tegelijk gaan komen, in principe staat die van mij gepland voor productie in de 3e week Januari, productie is ongeveer een week, daarna duurt het meestal 6 weken voordat ie afgeleverd wordt, dus wellicht is die van jou er nog wat eerder.