Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Een van mijn overburen heeft sinds donderdag een MS 75D. Het is een voorraad exemplaar uit Duitsland. Ik ben nu bezig om zijn zieltje te winnen voor ons forum. Hij heeft nog geen idee wat er allemaal kan met zijn bolide.

Die overbuur kan natuurlijk vrijdag aanstaande meteen meekomen naar de nieuwjaarsborrel.
Hij heeft nog geen idee van de hele Tesla community.
 
Vrijdag is T-Day voor mij! Niet voor een nieuwe wagen - te duur voor een particulier als mezelf - maar wel een tweedehands model mèt AP die ik ga oppikken.

Ben extreem ongeduldig om eindelijk met deze droomwagen te kunnen rijden!

Volg dit forum al een tijdje, ben nu nog even alle tips en tricks aan het nalezen om zo snel mogelijk van alles op de hoogte te zijn!

Een heel mooie T-day gewenst en wij zien graag een foto (of meerdere) verschijnen van je prachtige bolide. Welke uitvoering/batterij/opties heb je?
 
Same here: 29/12 in productie, sinds gisteren onderweg (S90D, glass roof, met bijna alles op).

Wel geen berichtje gekregen, enkel status zien veranderen op myTesla.

Ook geen email, alleen een status verandering in My Tesla. Dikke kans dat ze gezellig samen op de boot gaan, ik hoorde ergens twee met de bodems tegen elkaar zijdelings in een container. Da's een van de redenen om goed naar het lakwerk te kijken bij afleveren. Maar alles hearsay...
 
Vreemd. Ik heb dezelfde ETA, maar bij mij nog steeds in productie. Bootje later?
Als ik het goed begrijp komen onze nieuwe bolides per Maersk-taxi van Houston naar Rotterdam. De eerstvolgende (volgens Maersk Line :: Schedules) lijkt daar pas 10/1 te vertrekken. Nog tijd genoeg om van Fremont in Houston (2000km?) te geraken dus :).

Allemaal gezellig samen bootje varen? :cool:
 
Last edited:
Ook geen email gekregen, status in my tesla is in productie genomen. Ook nog even de specificaties bekeken, de next gen stoelen zijn inderdaad vervangen voor de premium stoelen....

Mijn nieuwe Tesla is ook 29 december in productie gegaan en ook in transit, kan niet wachten ;).

Korte vraag Daniel, hoe zie je dat je de premium stoelen hebt gekregen? Ik zie in mijn pdf 'bestelde configuratie' de next generation stoelen staan. Heb ook, voor de zekerheid, een mail gedicht aan de delivery expert.