Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ok

Vanuit Rotterdam gaat het nog op een binnenvaartschip naar Tilburg, daar inderdaad assemblage. Ik heb ooit begrepen dat als hij echt binnen is, zij 7 dagen hebben om af te leveren. Ach, het wordt alsmaar beter te plannen, gewoon even vanaf 25 februari de agenda's 2 weken leeg houden......
 
  • Like
Reactions: Bersselaar69
Zodra je deze topic opent voel je toch onmiddellijk het angstzweet en de gespannen zenuwen op je af komen… . :eek:

Volhouden jongens ! Het komt goed !! ;)

Hahahaha... Inderdaad!

Vandaag een bericht van mijn leasemaatschappij dat levering eind februari begin maart plaats gaat vinden.

Wat ik me wel afvraag hoe dat met mijn, door de leasemaatschappij en hun verzekeringsmaatschappij, verplichte additionele alarm installatie gaat lopen. Ik neem aan dat die niet in Tilburg erin geschroefd gaat worden. Of wel? Iemand ervaring mee?
 
Zodra je deze topic opent voel je toch onmiddellijk het angstzweet en de gespannen zenuwen op je af komen… . :eek:

Volhouden jongens ! Het komt goed !! ;)
We kunnen allemaal gewoon niet wachten tot we onze schittenrende bolide in ontvangst mogen nemen en ons kunnen aansluiten bij al die andere fantastische Tesla rijders.....da's toch niet zo gek?
 
Hahahaha... Inderdaad!

Vandaag een bericht van mijn leasemaatschappij dat levering eind februari begin maart plaats gaat vinden.

Wat ik me wel afvraag hoe dat met mijn, door de leasemaatschappij en hun verzekeringsmaatschappij, verplichte additionele alarm installatie gaat lopen. Ik neem aan dat die niet in Tilburg erin geschroefd gaat worden. Of wel? Iemand ervaring mee?
Als het goed is zit er een "security package' op jouw tesla, van afstand kun je een tesla vrij gemakkelijk stil zetten namelijk, klassiek alarm is derhalve verzekeringstechnisch "niet van toepassing".
 
Als het goed is zit er een "security package' op jouw tesla, van afstand kun je een tesla vrij gemakkelijk stil zetten namelijk, klassiek alarm is derhalve verzekeringstechnisch "niet van toepassing".
Stil zetten kan je niet, wellicht zou Tesla het kunnen, maar dat gaan ze niet doen.
Je kan wel heel vervelend doen, zoals het dak open zetten en de temperatuur op low, dat is toch vervelend met deze temperaturen.
 
Last edited:
Stil zetten kan je niet, wellicht zou Tesla het kunnen, maar dat gaan ze niet doen.
Je kan wel heel vervelend doen, zoals het dak open zetten en de temperatuur op low, dat is toch vervelend met deze temperaturen.
Wat houdt dat "security package" dan in, ik kan me niet voorstellen dat dat inhoud dat je het dak kunt open zetten en de temperatuur kunt aanpassen, in geval van (aantoonbare) ontvreemding zal Tesla vast actie kunnen ondernemen, uiteraard kan hij ook ieder moment worden getracked.
 
Wat houdt dat "security package" dan in, ik kan me niet voorstellen dat dat inhoud dat je het dak kunt open zetten en de temperatuur kunt aanpassen, in geval van (aantoonbare) ontvreemding zal Tesla vast actie kunnen ondernemen, uiteraard kan hij ook ieder moment worden getracked.

Die dingen kun je gewoon via de app of visibletesla doen. Security pack is het wegsleep- en intrusionalarm.
Security Package: In addition to the standard security features, overhead intrusion sensors and battery-backed alarm sirens are now available.
 
Wat houdt dat "security package" dan in, ik kan me niet voorstellen dat dat inhoud dat je het dak kunt open zetten en de temperatuur kunt aanpassen, in geval van (aantoonbare) ontvreemding zal Tesla vast actie kunnen ondernemen, uiteraard kan hij ook ieder moment worden getracked.
Het security package was/is een autoalarm met als extra bovenop het standaard alarm een hellingshoek sensor en meer irritante sirene, als ik het me goed herinner.
 
Als het goed is zit er een "security package' op jouw tesla, van afstand kun je een tesla vrij gemakkelijk stil zetten namelijk, klassiek alarm is derhalve verzekeringstechnisch "niet van toepassing".

Bekend inderdaad. Tesla heeft het alarm echter niet gecertificeerd waardoor deze verzekeringsmaatschappij het niet accepteert. Heb tijdens het bestellen, met hulp van Tesla Duiven, alle toeters en bellen rondom het alarmsysteem opgestuurd, maar dit was hun, in mijn optiek kortzichtige, antwoord.
 
Bekend inderdaad. Tesla heeft het alarm echter niet gecertificeerd waardoor deze verzekeringsmaatschappij het niet accepteert. Heb tijdens het bestellen, met hulp van Tesla Duiven, alle toeters en bellen rondom het alarmsysteem opgestuurd, maar dit was hun, in mijn optiek kortzichtige, antwoord.
Dan zal t al gauw goedkoper zijn om voor een andere verzekeringsmaatschappij te kiezen.
 
Hahahaha... Inderdaad!

Vandaag een bericht van mijn leasemaatschappij dat levering eind februari begin maart plaats gaat vinden.

Wat ik me wel afvraag hoe dat met mijn, door de leasemaatschappij en hun verzekeringsmaatschappij, verplichte additionele alarm installatie gaat lopen. Ik neem aan dat die niet in Tilburg erin geschroefd gaat worden. Of wel? Iemand ervaring mee?
Overigens lease ik hem ook, maar mij zijn geen verder eisen tav alarm opgelegd, bij mij is de normaal verplichte alarminstallatie voor auto's boven de 45k zelfs verwijderd als standaard post. Het is wellicht ook mogelijk dat de verzekering (het niet WA gedeelte dan) voor rekening en risico van de leasemij is (maw niet herverzekerd), dan kunnen ze natuurlijk zelf bepalen wat zij acceptabel vinden.
 
We kunnen allemaal gewoon niet wachten tot we onze schittenrende bolide in ontvangst mogen nemen en ons kunnen aansluiten bij al die andere fantastische Tesla rijders.....da's toch niet zo gek?

Neen hoor, we hebben het ook meegemaakt. ;)

Binnenkort kan je de baan op en wordt het met volle teugen genieten! Is bij mij nog steeds zo na een dik jaar; met een grote smile achter het stuur. :)