Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mij was verteld dat er geen ander alarm kon/mocht geïnstalleerd worden van Tesla zelf.
In BE vragen verzekeringsmaatschappijen vaak voor de duurdere wagens een systeem waarmee je de wagen kan uitschakelen en tracken. Mij was verteld dat deze eis niet voor Tesla gold (in BE) aangezien reeds aanwezig en (US) security attest, daarnaast staat Tesla niet toe dat er een derde aan hun systeem komt (voor het uitschakelen van de motor).

Dus hier in BE vroeg geen enkele verzekeraar een bijkomende alarminstallatie.
 
Blijkbaar moet de laadkabel (type 2) nog erbij gekocht worden, had ik niet scherp.
Als je denkt aan openbare palen te zullen laden kun je niet zonder. Die van Tesla is denk ik de goedkoopste in de markt. In 2013 heb ik er in verschillende lengtes gekocht, www.laadkabelwinkel.nl . De keren dat ik ze de afgelopen 3 jaar gebruikt heb zijn op 2 handen te tellen. Dus nodig niet echt, totdat t 1 van die keren betreft. Tot nu toe heb ik altijd met mijn kortste kabel kunnen laden, 2m. Maar nogmaals die ervaring is op zeer sporadisch gebruik gebaseerd.
 
  • Like
Reactions: WouterNLD
Als je denkt aan openbare palen te zullen laden kun je niet zonder. Die van Tesla is denk ik de goedkoopste in de markt. In 2013 heb ik er in verschillende lengtes gekocht, www.laadkabelwinkel.nl . De keren dat ik ze de afgelopen 3 jaar gebruikt heb zijn op 2 handen te tellen. Dus nodig niet echt, totdat t 1 van die keren betreft. Tot nu toe heb ik altijd met mijn kortste kabel kunnen laden, 2m. Maar nogmaals die ervaring is op zeer sporadisch gebruik gebaseerd.

Bedankt!
 
ja - zit er in..
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2017-02-05 om 20.28.08.png
    Schermafbeelding 2017-02-05 om 20.28.08.png
    129.9 KB · Views: 63
En die van jou was wanneer "in Tilburg"?

De laatste keer dat ik keek, ergens vorige week, stond de status nog op 'de boot'. Kreeg vorige week de melding en telefoontje van 'ergens 2de helft van februari' plus vraag over kabel en phonedock. Het gaat dus, naar grote tevredenheid, sneller dan verwacht op de een of ander manier.

Ik hoop dat jullie ook heel snel het belletje krijgen. Zou leuk zijn dat we als bootgenootjes ook snel weggenootjes zijn.
 
Als je denkt aan openbare palen te zullen laden kun je niet zonder. Die van Tesla is denk ik de goedkoopste in de markt. In 2013 heb ik er in verschillende lengtes gekocht, www.laadkabelwinkel.nl . De keren dat ik ze de afgelopen 3 jaar gebruikt heb zijn op 2 handen te tellen. Dus nodig niet echt, totdat t 1 van die keren betreft. Tot nu toe heb ik altijd met mijn kortste kabel kunnen laden, 2m. Maar nogmaals die ervaring is op zeer sporadisch gebruik gebaseerd.

Ik heb in 2014 ook bij laadkabelwinkel een kabel van 3 meter gekocht, altijd toereikend tot nu toe, en altijd makkelijk als parkeergarage vol is.