Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Had hetzelfde gevraagd, kan de MS met winterbanden geleverd worden ipv zomerbanden, maar dat is alleen mogelijk als je de extra set banden + velgen koopt bij Tesla voor EUR 2.800. Aangezien ik andere velgen wil voor de zomer was dat geen optie voor me.



Dat is een hele goede tip, dank voor het delen!!!
DC zet mijn bestelde winterbanden er wel meteen op en bezorgd de zomerbanden bij euromaster
 
  • Like
Reactions: Riestad
08642B89-CA43-4A8E-A0D5-0930C5D0A0C2.png

We zijn onderweg! Feels like Xmas!
 
Dat heb ik ook zo geregeld!

Ja dat is mooi; alleen heb je dan zowel zomer als winter banden en velgen bij Tesla gekocht.

Persoonlijk wilde ik echter andere zomerbanden en velgen dan wat Tesla biedt. En dan de winterbanden op de standaardvelgen.

Bij mijn huidige BMW heb ik dat ook zo geregeld; helaas doet Tesla daar dus niet aan. Op zich begrijp ik dat wel, het is alleen jammer.
 
Ja dat is mooi; alleen heb je dan zowel zomer als winter banden en velgen bij Tesla gekocht.

Persoonlijk wilde ik echter andere zomerbanden en velgen dan wat Tesla biedt. En dan de winterbanden op de standaardvelgen.

Bij mijn huidige BMW heb ik dat ook zo geregeld; helaas doet Tesla daar dus niet aan. Op zich begrijp ik dat wel, het is alleen jammer.
Ik heb de 21 inch zwarte gekocht en de winterbanden op 19 inch ( extra set)
 
Voor alle wachtende waarvan hun Tesla op de Iowa stond en 7 november aankwam in Rotterdam: zojuist bericht gekregen dat de auto naar alle waarschijnlijkheid 15 november in Tilburg aankomt.

Vervolgens 10 dagen wachten (geen werkdagen maar echte dagen) en je kunt je beauty ophalen.

15 nov. zal waarschijnlijk ook de status van onderweg veranderen naar In Tilburg (oid). Mocht dat nog niet gebeurd zijn... oftewel: rond 25 nov. zou het wel eens feest kunnen zijn!
 
  • Informative
Reactions: nico180
Voor alle wachtende waarvan hun Tesla op de Iowa stond en 7 november aankwam in Rotterdam: zojuist bericht gekregen dat de auto naar alle waarschijnlijkheid 15 november in Tilburg aankomt.

Vervolgens 10 dagen wachten (geen werkdagen maar echte dagen) en je kunt je beauty ophalen.

15 nov. zal waarschijnlijk ook de status van onderweg veranderen naar In Tilburg (oid). Mocht dat nog niet gebeurd zijn... oftewel: rond 25 nov. zou het wel eens feest kunnen zijn!

Sterker nog: ik ben net gebeld en ga hem as vrijdag ophalen ! Die van mij stond ook op de IOWA
 
  • Like
Reactions: Keesla
22-9 besteld. 25-09 definitief gemaakt.
S75 solid black met beige interieur. Staat nu op de boot. DeliveryNL vertelde me levering eerste helft december.
Oorspronkelijke levering stond op eind december/ januari, maar sprong na 3 weken naar einde november/december.