Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Zaterdag kan ik mijn MS ophalen, bestelling geplaatst op 11/11. Heb een auto die al in de bestellijn stond.
Van de week gaf Tesla aan dat de aflevering zaterdag super krap zou worden, maar ze wilde het wel proberen. Afgelopen vrijdag is de MS aangekomen in Tilburg, en sinds gisteren staat ie in ‘test fase’.
Ik wil heel graag mijn kenteken weten, o.a voor het bestellen van winterbanden. Die krijg ik, zodra mijn MS door de testfase is.

Nu hopen dat alles goed gaat!;)
 
Groot gelijk, want als je niet om winterbanden gevraagd hebt dan wordt je nieuwe tesla mogelijk op zomerbanden geleverd...

Vandaag dan uiteindelijk mijn Model S 75D kunnen gaan ophalen. Hij staat nog op zomerbanden, maar heb nog geen winterbanden besteld. Ik ben nog aan het nadenken of ik 20 inch velgen zou nemen voor de zomer en dan zouden de standaard 19 inch velgen in de winter gebruikt worden.

Maar morgen vroeg moet ik hem dan al direct voor een paar dagen afstaan, er wordt een coating op gezet en dat duurt een paar dagen om uit te harden.

Ondertussen wel al een uur mee kunnen rijden, al was het vooral in de file op de E40 :(

Ik was wel verbaasd dat auto steer en auto pilot al na een dik half uur kwamen zeggen dat ze konden gebruikt worden.
Kalibratie was sneller dan ik had verwacht.

Beide even uitgetest en het bleek inderdaad te werken. Maar wou het liefst van al nu zelf rijden, dus niet lang getest :p
 
  • Like
Reactions: Karim DB and basvk
Eh waar staat dat ? Ik zie alleen;


Uw voertuig
Wat gebeurt er nu?
Uw Tesla-bestelling is bevestigd en ingepland voor productie in onze fabriek

Verder niks...

Harry
Bij mij staat onder het 'Uw VIN is xxxx' nog het zinnetje 'Geschatte levertijd: december - begin januari 2018' (halverwege september besteld)...
Maar blijkbaar durven ze daar dus nog niet aan bij jou :eek:;)
 
Haal jij op in Tilburg of elders? (Ik probeer uit te rekenen wanneer ik de mijne ga krijgen die tesamen met de jouwe in Tilburg is aangekomen :))
Ik hem inderdaad in Tilburg halen, volgens mij de enige optie voor de Nederlanders.

Zag net dat ze onder het hoofdje pick-up ook een datum hebben gekoppeld, weliswaar een bereik van 5 dagen maar de 22e valt er in!
 
  • Informative
Reactions: cronek
Vandaag naar Tilburg. Leuke ervaring, altijd doen. Alsnhet kan op een doordeweekse dag, dan draait de fabriek.

En dit is onze
 

Attachments

  • E2C808A7-7142-4B71-A202-5D829A0D70D0.jpeg
    E2C808A7-7142-4B71-A202-5D829A0D70D0.jpeg
    272.3 KB · Views: 64