Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
SV-272-Z S100D Grijs
SV-273-Z S100D Zwart
SV-274-Z S75X Zwart
SV-275-Z S75D Blauw
SV-276-Z S75D Grijs
SV-277-Z S100D Blauw
SV-278-Z S75D Zwart
SV-279-Z S100D Rood
SV-280-Z X75X Wit
SV-281-Z S100D Grijs
SV-282-Z S100D Grijs
SV-283-Z X100X Wit
SV-284-Z S75D Zwart
SV-285-Z S75D Wit
SV-286-Z S100D Wit
SV-287-Z S100D Wit
SV-288-Z S75D Grijs
SV-289-Z S100D Zwart
SV-290-Z S75D Wit
SV-291-Z S75D Grijs
SV-292-Z S100D Grijs
SV-293-Z S75D Zwart
SV-294-Z X100D Zwart
SV-295-Z S75D Zwart
SV-296-Z S75D Grijs
SV-297-Z S75D Blauw
SV-298-Z S100D Zwart
SV-299-Z X100X Grijs

Had ff niets te doen... :confused:
Helaas zijn zilvergrijs en donkergrijs bij de RDW allebei Grijs, anders had ik mijn eigen kenteken wellicht kunnen vinden. Het aantal zilvergrijze 100D's is heel beperkt naar mijn idee.
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Soepkop and Advh
Mijn theorie is dat het te maken heeft met de volgorde dat ze de boot in de USA op gaan. Volgend het LIFO systeem. Iedereen die deze week zn auto mag ontvangen heeft begin april besteld. Deze auto’s (net zoals die van mijn collega) zijn ook later geproduceerd dan die van degenen die eind maart besteld hebben zoals ik en een paar anderen hier. Die auto’s van april zijn dus later de boot op gegaan en komen er nu het eerste vanaf.

Bovenstaande heb ik uiteraard helemaal zelf uit mijn duim gezogen... Maar zo ziet het er op het oog uit..
 
  • Like
Reactions: SnipSnsp and Advh
Mijn theorie is dat het te maken heeft met de volgorde dat ze de boot in de USA op gaan. Volgend het LIFO systeem. Iedereen die deze week zn auto mag ontvangen heeft begin april besteld. Deze auto’s (net zoals die van mijn collega) zijn ook later geproduceerd dan die van degenen die eind maart besteld hebben zoals ik en een paar anderen hier. Die auto’s van april zijn dus later de boot op gegaan en komen er nu het eerste vanaf.

Bovenstaande heb ik uiteraard helemaal zelf uit mijn duim gezogen... Maar zo ziet het er op het oog uit..

Hum, interessante en op zich plausibele theorie. Echter, mijn auto is pas 25 april besteld en een week daarna geproduceerd, en mijn status is nog altijd niet gewijzigd. Dus theorie lijkt niet (helemaal) op te gaan. Ondertussen blijf ik in blijde afwachting:)
 
Ik weet niet hoeveel die fiscale waarde verschilt bij jullie, maar bij mijn auto zit 't er ook een paar honderd euro naast.
Zal vast iets te maken hebben met afleverkosten die niet in de fiscale waarde zitten maar ook niet apart op de factuur staan.
 
Ik weet niet hoeveel die fiscale waarde verschilt bij jullie, maar bij mijn auto zit 't er ook een paar honderd euro naast. Zal vast iets te maken hebben met afleverkosten die niet in de fiscale waarde zitten maar ook niet apart op de factuur staan.
Fiscale waarde is catalogusprijs inclusief BTW, minus € 1025:
- Bestemmings- en documentatiekosten € 980
- Recyclingvergoeding € 45

Klopt dat met jouw RDW gegevens?
 
  • Informative
Reactions: SnipSnsp