Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
19-03-2014 bevestigd
27-03-2014 zijn ze nog met het winkelwagentje bezig

Zit tot nu toe elke dag te kijken of hij in productie gaat.. Maar dat is een beetje kansloos gok ik. Het beste is even vergeten dat hij besteld is, al is dat best lastig! :tongue:
 
Ik heb net even gebeld met tesla NL. Hij zei tegen mij je kan beter bellen voor een update. De website loopt ruim achter. Mijn eta is nog steeds 2de week mei

Dat kan ik uit ervaring bevestigen. Mijn auto werd volgens de website nog geproduceerd in USA terwijl ik vanuit Tilburg gebeld werd voor een afspraak. Er werd toen al gezegd dat ik niet teveel moest afgaan op de status op de site. Even bellen is beter!
PS: heb mijn S in december mogen ophalen :biggrin:
 
Ik heb net met Tesla gesproken
Levering zou 2e of 3e week mei moeten plaats vinden, als het goed is kan mijn status op internet elk moment veranderen ........F5.............F5..........F5........pfff nog niks.......F5.......
ondanks dat die status niks zegt lijkt het toch een soort fijn gevoel als hij straks in productie staat denk ik
 
Ik heb net met Tesla gesproken
Levering zou 2e of 3e week mei moeten plaats vinden, als het goed is kan mijn status op internet elk moment veranderen ........F5.............F5..........F5........pfff nog niks.......F5.......
ondanks dat die status niks zegt lijkt het toch een soort fijn gevoel als hij straks in productie staat denk ik

Probeer het rond 18:00 uur maar eens :biggrin:

- - - Updated - - -

Die statussen zijn inderdaad verslavend... die van mij is vanochtend veranderd in:

Productie voltooid
Uw Model S wordt voorbereid om opgehaald of geleverd te worden.

Spannend!!

Zou de app al werken in dit stadium?
 
Dag Lars,

Waarschijnlijk al kunnen genieten van uw nieuwe MS In Bruin. Fotokes zijn welkom ;-) We hebben voor 95% dezelfde config.

Sorry, ik was even twee dagen van de wereld... WAT EEN AUTO! Absoluut geweldig! Inmiddels al bijna 800km gereden en drie keer in Oosterhout aan de SC gestaan, gewoon omdat het kan. Overigens veel complimenten over de configuratie/kleurkeuze, dus die vallen jou straks ook ten deel Hans :)

Genieten!


3.jpg
1.jpg
2.jpg
 
hallo, ben nieuw hier op t forum, maar heb ook dezelfde configuratie (braun, tan) besteld maar dan met de grijze 21` wheels.. Twijfel enorm of ik wel goed heb gedaan aan grijze wielen ipv zilver.. was een gokje.. wilde weer eens wat anders..
trouwens 13 maart bevestigd, nog geen VIN. Ik zou uit moeten komen in Juli - kan niet wachten!
 
Sorry, ik was even twee dagen van de wereld... WAT EEN AUTO! Absoluut geweldig! Inmiddels al bijna 800km gereden en drie keer in Oosterhout aan de SC gestaan, gewoon omdat het kan. Overigens veel complimenten over de configuratie/kleurkeuze, dus die vallen jou straks ook ten deel Hans :)

Genieten!
zie er goed uit.:cool:
ik dacht al die is niet uit zijn wagen te slaan, want er kwamen geen berichten meer.:smile:
 
Afgelopen week eindelijk (besteld in oktober) S85 opgehaald. Helaas had het een P85 moeten zijn, foutje van de leasemaatschappij. Tesla was zeer behulpzaam in het zoeken naar een alternatief en liet ons meekijken op het inventory-scherm. Het leek er op dat er een groot aantal P85 Teslas in Nederland beschikbaar zijn (aflevering binnen 2 weken) voornamelijk in de full options uitvoeringen. Nadere navraag leerde ons echter dat deze alleen tegen de oude/oorspronkelijke prijzen beschikbaar gesteld konden worden en dus duizender euros duurder dan een nieuwe bestellen. Er rest dus niet anders dan een nieuwe P85 te bestellen en 4 maanden te wachten. Gelukkig kan ik tot dan in de S85 rijden... Voor mij een onbegrijpelijke gang van zaken bij Tesla maar wellicht ingegeven door accounting rules in de VS. Indien dit zo zou zijn zou je verwachten dat bij prijsdalingen er een eenmalige afwaardering plaats vind nu het onwaarschijnlijk is dat die Teslas voor het volle pond zullen worden verkocht. Heeft iemand soortgelijke ervaringen?