Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
wachten duurt lang, we zijn wat dat betreft net kinderen.:wink:
als je hem hebt ben je dat wachten snel vergeten.
ik zou gewoon een keer bellen of hij niet eerder kan worden afgeleverd.
heeft bij mij ook gewerkt(na eerst een vertraging).
sterkte met het wachten.:cool:
kom anders zaterdag morgen kijken in Oosterhout. meer dan 100 Tesla's.:rolleyes:



He Marcol.
Ja dat wil ik geloven en ze zitten nog op de aangegeven termijn van 4-5 maanden maar hoe dichter we bij de datum komen hoe sneller het naar je gevoel moet gaan.
Heb een hot-line naar de delivery-guy lopen maar hij kan nog niet veel zien. Vorge week kwamen er 6 binnen dus de doorstroom is er, nu nog die van mij.

Oosterhout: Wellicht waai ik nog ff aan om zo'n grote berg Tesla's bij elkaar te zien.... moet een super plaatje zijn lijkt me :biggrin:
 
Zo das helemaal rap. Kom je op 3 maanden. Of heb je de Performance?
Zal te maken hebben met "batching". Voor Tesla, zijn de aantal deliveries per kwartaal zeer belangrijk voor hun aandeelprijs. Dat wil zeggen voor eind juni. Met 6 weken transport voor de Benelux moeten ze nu vertrekken. Er zijn 3 in deze thread die wij van weten, bevestigd op 12/03, 17/03 en 27/03, die allemaal nu "In transit" gaan.

De VINs liggen bij elkaar: 40824, 39627, 39657 respectievelijk. Raar dat hansiehansie die als eerste bevestigde, de hoogste VIN heeft :confused:
 
Last edited:
Zal te maken hebben met "batching". Voor Tesla, zijn de aantal deliveries per kwartaal zeer belangrijk voor hun aandeelprijs. Dat wil zeggen voor eind juni. Met 6 weken transport voor de Benelux moeten ze nu vertrekken. Er zijn 3 in deze thread die wij van weten, bevestigd op 12/03, 17/03 en 26/03, die allemaal nu "In transit" gaan.

De VINs liggen bij elkaar: 40824, 39627, 39657 respectievelijk. Raar dat hansiehansie die als eerste bevestigde, de hoogste VIN heeft :confused:


Maak er maar 4 van - bevestigd op 5/3 - productie klaar op 5/5 (exact 2 maand) - Vin 38823 - Volgens Tesla levering voorzien 2de helft Juni - verder nog geen detail. alle documenten zijn intussen netje geregeld - inclusief mijn nummerplaat - PLUG-IN :smile: