Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Omgezet naar verwachte levering: December (conform mail van DS).
"We verwachten dat de Model S eind oktober de fabriek in Fremont verlaat op weg naar de haven van New York. Dit zal ongeveer een twee tot drie weken in beslag nemen." Dan nog 2 weken boot en assemblage.
Nu hoef ik niet meer iedere dag te kijken in MyTesla...

Vandaag werd dat: Bestelling bevestigd
Your Model S has entered the production queue at our Factory in Fremont, California.
 
Omgezet naar verwachte levering: December (conform mail van DS).
"We verwachten dat de Model S eind oktober de fabriek in Fremont verlaat op weg naar de haven van New York. Dit zal ongeveer een twee tot drie weken in beslag nemen." Dan nog 2 weken boot en assemblage.
Nu hoef ik niet meer iedere dag te kijken in MyTesla...

Hmm, bij mij staat nog steeds dat hij wordt geproduceerd. Verwachte leverdatum is late september. Maar als ik bovenstaande lees gaat hem dat al niet mee worden.
 
Toen ik vanmorgen op My tesla ging kijken was status veranderd naar
Your Model S has entered the production queue at our Factory in Fremont, California.

Toen ik thuis kwam stond er op My tesla

Uw Model S is in productie genomen in onze fabriek in Fremont, Californië.

Was een korte queue :love:
 
Toen ik vanmorgen op My tesla ging kijken was status veranderd naar
Your Model S has entered the production queue at our Factory in Fremont, California.

Toen ik thuis kwam stond er op My tesla

Uw Model S is in productie genomen in onze fabriek in Fremont, Californië.

Was een korte queue :love:

Voor mij was het ook een korte queue! Op 1 dag vanuit de queue naar productie.. Maar nog geen VIN!
 
Mijn S85 stond al 2 maanden op onderdelen inkopen. Gisteren verscheen de Engelstalige tekst over de production queue en nu staat er dat hij in productie is genomen. Verwachte levering is deze week van 'oktober' naar 'eind november' verschoven. Ik ben dus benieuwd :) Hopelijk is hij echt in productie en schiet het vanaf dit punt een beetje op. Maar ik vind het wel opvallend dat hij bij iedereen ineens in productie is, dus het zou me niks verbazen als het een tekstueel foutje o.i.d. is.