Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag ook mijn tesla op gehaald in Tilburg erg leuk om het ook te zien in real life en te ervaren op langere stukken. Wat een top ervaring
PC130612.jpg
 
Gefeliciteerd!
Ik heb ook een blauwe, ook opgehaald in Tilburg maar dan op 6-12-2013. 1 advies: Als je haar zo mooi wilt houden als op de foto dan direct laten coaten!
Je hebt al de Tesla grin buiten de Tes dus erin kan die alleen maar groter worden!
 
Mijn eerste post op dit forum.
Besteld: 11 oktober 2014
Verwachte levering: late February
Model S P85D, zwart

Nu nog even wachten en ondertussen is het erg leuk om de reactie van de eerste gelukkige eigenaars te zien.

Welkom op TMC, blu! Fijn nu iemand onder ons te hebben die late February als delivery date heeft. Je bent dus bij de eerste uitleveringen van de P85D in België. Wat is je VIN?
 
Dit zou het moeten zijn 5YJSA7H28FFP66492. Ja, heb ook besteld van zodra het kan. Had eigenlijk model X gereserveerd.

Interessant, jij hebt al een 2015 VIN. Die van mij staat nog op 2014 maar dat zal wel wijzigen de komende dagen. Ik heb de dag van de announcement meteen een e-mail gestuurd om te informeren of ik mijn P85 in bestelling kon upgraden. Het heeft bijna 2 weken geduurd alvorens ik iemand bij Tesla heb vast gekregen met als gevolg een VIN die meer dan 1000 stuks hoger ligt dan die van jou. Ben benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen mbt de problemen met de new gen seats. Blijkbaar zit Tesla met logistieke problemen waardoor er momenteel geen P85Ds met de nieuwe generatie zetels kunnen geleverd worden (L.A.-Long Beach dockworkers slow down on job, management says - LA Times). Ik hoop van niet maar de gevolgen zouden ook nog voelbaar kunnen zijn in januari wanneer ze onze wagens zouden moeten beginnen bouwen.
 
Ik heb mijn Tessie besteld op 11-11-2014. Aflever datum 5-1-2015 (op eigen verzoek 2 weken uitgesteld)
mis dat snel?
kenteken wordt 8-ZDP-30. (Zonder Dure Peut)
kan niet wachten.
Mijn Tesla komt ook op 5/1/2014 en was eind augustus besteld. Is gewone S85 geen P. Laat toch in Amsterdam afleveren ipv Tilburg. In Fremont wil ik de factory tour wel doen. Maar hoe weet je het kenteken al, als deze nog op naam gezet moet worden?
 
Amai, dat is wel heel erg snel, kijk maar eens naar de datums in de handtekeningen van andere leden, inclusief die van mij ;o)

Heb je zelf je configuratie samengesteld? Want het kan bijna niet anders dat je een exemplaar hebt gekregen dat eerder voorzien was voor iemand die intussen op een D-versie is overgeschakeld. Maar goed, dat is ideaal, zowel voor Tesla als voor jou omdat je een superkorte levertijd hebt...

Het enige nadeel is wel dat je niet zolang zal kunnen uitkijken naar de levering van je Tesla :wink:... en dat heeft toch ook wel iets vind ik.





Ik heb mijn Tessie besteld op 11-11-2014. Aflever datum 5-1-2015 (op eigen verzoek 2 weken uitgesteld)
mis dat snel?
kenteken wordt 8-ZDP-30. (Zonder Dure Peut)
kan niet wachten.