Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Stockwagen is een " verkeerd woord ", het zijn annulaties, nadeel is wel te nemen zo hij is , in mijn geval kwamen de gewenste opties voor 80 % overeen , extra heb ik nu luchtvering, ultra high fidelity geluidspakket en achteruit gerichte stoelen ( ben ik eigenlijk niets mee ). Totaal extra opties 7500 € , doch door de showroomkorting en het dollarverschil was dit slechts 2000 € meer in totaal tov mijn " gewenste configuratie " . Voordeel is dat hij snel beschikbaar is , vorige week besteld, mag hem eind volgende week al gaan ophalen .
 
Stockwagen is een " verkeerd woord ", het zijn annulaties, nadeel is wel te nemen zo hij is , in mijn geval kwamen de gewenste opties voor 80 % overeen , extra heb ik nu luchtvering, ultra high fidelity geluidspakket en achteruit gerichte stoelen ( ben ik eigenlijk niets mee ). Totaal extra opties 7500 € , doch door de showroomkorting en het dollarverschil was dit slechts 2000 € meer in totaal tov mijn " gewenste configuratie " . Voordeel is dat hij snel beschikbaar is , vorige week besteld, mag hem eind volgende week al gaan ophalen .

Dan mis je lekker 4 maanden wachten, lezen over alle coole features en updates en over dat wachten lekker z**ken op dit forum .... Lijkt me niets aan, binnen 14 dagen ophalen....
 
Dan mis je lekker 4 maanden wachten, lezen over alle coole features en updates en over dat wachten lekker z**ken op dit forum .... Lijkt me niets aan, binnen 14 dagen ophalen.... 

Haha, inderdaad, dat wachten moet je ervaren hebben. Ik ben nu 6 maanden aan het wachten. Nog minstens een maand te gaan and lovin' it all the way. :rolleyes:

- - - Updated - - -

Normaal gingen we vandaag de eerste uitlevering hebben van een 85D aan een forum member in de US maar de uitlevering is nu uitgesteld tot vrijdag zodat ze extra QC kunnen doen op de wagen. Blijft spannend allemaal.
 
Stockwagen is een " verkeerd woord ", het zijn annulaties, nadeel is wel te nemen zo hij is , in mijn geval kwamen de gewenste opties voor 80 % overeen , extra heb ik nu luchtvering, ultra high fidelity geluidspakket en achteruit gerichte stoelen ( ben ik eigenlijk niets mee ). Totaal extra opties 7500 € , doch door de showroomkorting en het dollarverschil was dit slechts 2000 € meer in totaal tov mijn " gewenste configuratie " . Voordeel is dat hij snel beschikbaar is , vorige week besteld, mag hem eind volgende week al gaan ophalen .
Die stoeltjes heb je er in 5 min. uit. Zit slechts vast met 2 Torx boutjes. Zie dit draadje http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/26128-Verwijderen-3e-zitrij
 
Om de wachtenden nog even gekker te maken: vandaag voor het eerst sinds enige tijd het asfalt weer kurkdroog, dus het koppel kon weer even worden opgenomen,
Tsjonge, het kost banden, maar wat is dat accellereren als een raket toch elke keer weer een feest!
Kan zijn dat het met de D nog wat heftiger is, maar ik heb hier genoeg lol aan en dat al meer dan een jaar.
Nog nooit zo'n fantastische auto gehad! :smile::smile::smile:
 
Om de wachtenden nog even gekker te maken: vandaag voor het eerst sinds enige tijd het asfalt weer kurkdroog, dus het koppel kon weer even worden opgenomen,
Tsjonge, het kost banden, maar wat is dat accellereren als een raket toch elke keer weer een feest!
Kan zijn dat het met de D nog wat heftiger is, maar ik heb hier genoeg lol aan en dat al meer dan een jaar.
Nog nooit zo'n fantastische auto gehad! :smile::smile::smile:

Rij nu 15 maanden in de Tesla. Het went inderdaad nooit, het blijft iets fantastisch. Het gemak ook waarmee de zone van 80 naar 120 bestreken wordt. Daar zullen al velen Audi en BMW rijders met afgunst naar gekeken hebben. ;)
 
Bedankt voor de tip ! Zolang het maar niet met een Costa Concordia is... :tongue:

Update : mijn DS meldt net dat de namen van de schepen niet meer door hen in het systeem geraadpleegd kunnen worden. Waarschijnlijk om te voorkomen dat té enthousiaste en volhardende klanten met een rubberbootje de zee opgaan om aan boord van het schip te klimmen en zich in hun wagen op te sluiten... :biggrin:
 
Update : mijn DS meldt net dat de namen van de schepen niet meer door hen in het systeem geraadpleegd kunnen worden. Waarschijnlijk om te voorkomen dat té enthousiaste en volhardende klanten met een rubberbootje de zee opgaan om aan boord van het schip te klimmen en zich in hun wagen op te sluiten... :biggrin:

Dat zou wel een grappig gezicht zijn , een hele rij bootjes met Tesla kopers die een mega containerschip opwachten .
Wel jammer voor jou, maar ook wel logisch van hun kant uit.

ik zal m'n contacten in de Rotterdamse haven eens vragen of die weet met welke rederij Telsa verscheept.
 
Update : mijn DS meldt net dat de namen van de schepen niet meer door hen in het systeem geraadpleegd kunnen worden. Waarschijnlijk om te voorkomen dat té enthousiaste en volhardende klanten met een rubberbootje de zee opgaan om aan boord van het schip te klimmen en zich in hun wagen op te sluiten... :biggrin:

Deze Twitteraar had de naam van de boot blijkbaar wel losgepeuterd ...
Hij heeft wel geluk dat deze voor Scandinavië niet in containers zitten, want dat zou nogal een gek zicht zijn! :biggrin:

image.jpg