Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model X

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds de verkoop van mijn vorige X heb ik al een poosje een verse X onder de enter toets staan. Er beleef enige twijfel omtrent uitvoering (p of non-P) en geruchten over een refresh.
Vorige week kwam eindelijk een verlossend woord vanuit SeC Rotterdam. Een exacte configuratie van de P100 zoals ik wilde bestellen is vorige week van de band afgerold in Fremont en werd mij aangeboden met een zeer vette korting. Daar had ik, gezien er nauwelijks inventory X-en zijn (waar ik op had gegokt bij de verkoop van mijn vorige X), niet meer op gerekend. Er is mij gegarandeerd dat deze auto de nieuwe MCU heeft. De keuze was niet moeilijk meer en door de korting is het definitief een Performance versie geworden. Als een kind zo blij!
Vandaag contact gehad met delivery. X staat op de Maersk Kentucky en kan nog voor de E-Rally van 2 juni geleverd worden!
 
Een voorraadauto? Anders kan ik die 2 maanden niet plaatsen.

En proficiat natuurlijk!!

Bedankt! Nee gewoon normale productie. Dit is wat afgelopen donderdag gecommuniceerd werd dus ik ga daar wel vanuit. Is dat niet correct dan?

Config is trouwens een witte X75D 6P met wit leder, carbon, autopilot en PUP.

Sinds de verkoop van mijn vorige X heb ik al een poosje een verse X onder de enter toets staan. Er beleef enige twijfel omtrent uitvoering (p of non-P) en geruchten over een refresh.
Vorige week kwam eindelijk een verlossend woord vanuit SeC Rotterdam. Een exacte configuratie van de P100 zoals ik wilde bestellen is vorige week van de band afgerold in Fremont en werd mij aangeboden met een zeer vette korting. Daar had ik, gezien er nauwelijks inventory X-en zijn (waar ik op had gegokt bij de verkoop van mijn vorige X), niet meer op gerekend. Er is mij gegarandeerd dat deze auto de nieuwe MCU heeft. De keuze was niet moeilijk meer en door de korting is het definitief een Performance versie geworden. Als een kind zo blij!
Vandaag contact gehad met delivery. X staat op de Maersk Kentucky en kan nog voor de E-Rally van 2 juni geleverd worden!

Gefeliciteerd! Gaaf!
 
  • Like
Reactions: Dwarde
Bedankt! Nee gewoon normale productie. Dit is wat afgelopen donderdag gecommuniceerd werd dus ik ga daar wel vanuit. Is dat niet correct dan?

Ter indicatie: Ik heb op 16 januari besteld en toen is mij verteld: Levering eind maart.

Levering staat nu gepland voor tweede helft mei. Er is niets bijzonders gebeurt (auto is niet van de boot gevallen ofzo of om andere duidelijk aanwijsbare reden vertraagd). Beter nog, de auto is pas eind maart gefabriceerd.

Ik zou rekening houdend met 2 extra maanden.

Kan het zijn dat er weer een einde kwartaal spurt komt? Inmiddels staan nieuwe bestellingen op juli.

Dat was bij mij net zo :) 2 dagen na mijn bestelling stond er destijds ook ineens april.
 
Sinds de verkoop van mijn vorige X heb ik al een poosje een verse X onder de enter toets staan. Er beleef enige twijfel omtrent uitvoering (p of non-P) en geruchten over een refresh.
Vorige week kwam eindelijk een verlossend woord vanuit SeC Rotterdam. Een exacte configuratie van de P100 zoals ik wilde bestellen is vorige week van de band afgerold in Fremont en werd mij aangeboden met een zeer vette korting. Daar had ik, gezien er nauwelijks inventory X-en zijn (waar ik op had gegokt bij de verkoop van mijn vorige X), niet meer op gerekend. Er is mij gegarandeerd dat deze auto de nieuwe MCU heeft. De keuze was niet moeilijk meer en door de korting is het definitief een Performance versie geworden. Als een kind zo blij!
Vandaag contact gehad met delivery. X staat op de Maersk Kentucky en kan nog voor de E-Rally van 2 juni geleverd worden!
Proficiat met je nieuwe aankoop!
Aan welk percentage moet ik denken bij “een zeer vette korting” op deze inventory car?