Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie heeft versie 7.0 al?

This site may earn commission on affiliate links.
Deze Tesla zag mijn collega bij KPN in Den Haag staan :eek:, zou die al AP hebben...?
Zo te zien een taxi.

Is hetzelfde incident als in het draadje http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/20474-Tesla-in-de-pers-(NL-BE)/page150.
Alleen is hier het bordje "taxi" van het dak afgehaald.

De chauffeur moet denk ik eens naar Pearle.

Schermafdruk-2015-09-03-09_22_31.png
 
De mijne staat nu voor z'n tweede service in Tilburg en kreeg vandaag terwijl hij daar stond een melding Software update beschikbaar, misschien is het een update van de oude software maar morgen weet ik het, krijg wat extra service!!!omdat mijn nieuwe onderweg is en ze graag willen dat de nieuwe eigenaar ook tevreden is.
Versie 7.0 doet waarschijnlijk niets bij mij omdat mijn huidige van voor sept 2014 is.
Geen radar en extra zij sensoren!
 
Interssant; een thread over hoe de AP na een week al aan het leren is; op plekken waar de auto vorige week nog hardnekkig de afslag van de snelweg wilde nemen blijft hij nu netjes de baan volgen.
Lijkt me ook niet zo ingewikkeld om bij te houden op welke gps posities en welke koers, en bij welke door de camera waargenomen situaties de bestuurder heeft gecorrigeerd, en dat dan de volgende keer anders te doen. En dat soort correcties te uploaden en weer naar de andere auto's te delen. Dan rijst natuurlijk de vraag in hoeverre je bij nieuwe situaties je er op kan vertrouwen dat er al een keer een Tesla heeft rondgereden...

Kortom: zou wel eens graag in het achterliggende IT systeem willen spieken :smile:

Autopilot is already improving.
 
Als ik mijn 85 classic inruil voor een nieuwe met auto pilot (wil die functie zo graag!!!), moet ik dan de KIA MIA Vamil enz. terugbetalen? Sorry voor off topic... Baal echt dat ik destijds niet heb gewacht... Moet altijd zo nodig de eerste zijn :p
 
Als ik mijn 85 classic inruil voor een nieuwe met auto pilot (wil die functie zo graag!!!), moet ik dan de KIA MIA Vamil enz. terugbetalen? Sorry voor off topic... Baal echt dat ik destijds niet heb gewacht... Moet altijd zo nodig de eerste zijn [emoji14]
Je krijgt dan te maken met desinvesteringsbijtelling. Je betaalt het gedeeltelijk terug dus.

Desinvesteringsbijtelling

Bedenk dat er op de nieuwe geen KIA en VAMIL meer zit en de MIA beperkt is tot 50k.

Even je boekhouder/fiscalist raadplegen dus.
 

De info die mij bereikt - FWIW - is dat we echt nog enige weken moeten wachten. Ik hoop ongelijk te hebben - en mijn bronnen voor de volgende belangrijke lekkage scherper te krijgen - maar vrees dat er verwarring bestaat over de term 'vrijdag' - een fenomeen dat wekelijks voorkomt.

Maar - via dezelfde bronnen - voldoende vertrouwen dat in 2016 vrij vroeg mijn SIG MX gaat komen - dus per 30.10 mijn P85D kunnen verpatsen met een wonderbaarlijke lage afschrijving. Zal de winter dus ICEn... (dus hoop ik echt dat as vrijdag vs 7.0 komt, want anders zie ik het voorlopig niet)
 
De info die mij bereikt - FWIW - is dat we echt nog enige weken moeten wachten. Ik hoop ongelijk te hebben - en mijn bronnen voor de volgende belangrijke lekkage scherper te krijgen - maar vrees dat er verwarring bestaat over de term 'vrijdag' - een fenomeen dat wekelijks voorkomt.

Maar - via dezelfde bronnen - voldoende vertrouwen dat in 2016 vrij vroeg mijn SIG MX gaat komen - dus per 30.10 mijn P85D kunnen verpatsen met een wonderbaarlijke lage afschrijving. Zal de winter dus ICEn... (dus hoop ik echt dat as vrijdag vs 7.0 komt, want anders zie ik het voorlopig niet)

Geen Tesla meer voorlopig? Ik heb met je te doen...