Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie heeft versie 7.0 al?

This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad, net even rondje N2 en A2 gedaan (randweg Eindhoven) en heb maar één woord; WOW!!!! Het systeem is niet feilloos maar wat een ervaring. Denk dat als we een paar weken verder zijn en voldoende ervaring opgebouwd hebben (plus verdere verbeteringen zullen zien door het zelf-lerend karakter van het systeem) we een fantastische en unieke rij-hulp hebben. Hulde! Nieuwe graphics zijn ook mooi trouwens, ziet er in het echt veel beter uit dan wat we afgelopen weken op internet voorbij hebben zien komen.
 
Half uurtje getest, binnen 10 minuten 3x moeten ingrijpen op een duidelijke en overzichtelijke weg.
maar goed, het is beta he.

de minder gedetailleerde verbruik/regen meter vind ik wel jammer, de regen verloopt wel vloeiender nu.

Overigens lukte het me niet om via een knipperlicht signaal een baan op te schuiven.
 
Installatie is afgerond. Kreeg daar ook keurig een berichtje van. Snel in de auto gaan kijken. Ziet er mooi en strak uit. Heb Classic dus geen auto pilot. Daarom was update in half uurtje klaar.

Ik was in de veronderstelling dat er met de update voor de RWD meer vermogen zou komen. Nu klaag ik daar niet over, is zeer royaal, vandaag weer paar keer ervaren, maar zie daar niets van terug in de release notes. Wel torque sleep. Ben benieuwd wat dat uitmaakt. Moet er wel voor stilstaan. zag ik in de gauwigheid.

Morgen maar een rondje rijden. Nu maar laden, aan 220 volt en staat nu op 40 km maar elk uurtje komt er 12 km bij.
 
Half uurtje getest, binnen 10 minuten 3x moeten ingrijpen op een duidelijke en overzichtelijke weg.
maar goed, het is beta he.
Gelukkig is het systeem zelf-lerend en zorg je nu vermoedelijk voor extra data voor alle auto pilot gebruikers :)

Was dat overigens op de snelweg of op andere wegen? Op 50 en 80 km/u wegen heb ik ook dat het niet 100% goed werkt, maar goed, daar is het dan ook niet voor bedoeld. Op de snelweg werkt het verdacht goed eigenlijk bij mij.