Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
That's me, ik ging Haarlem niet meer halen dus ik heb van de nood een deugd gemaakt en snel even een hapje gegeten. Bij de paal deed mijn Nuon pas (met abbo) het helaas niet dus moest ik terugvallen op mijn The New Motion pas. Zal Greenflux zo eens vragen hoe dit kan.

Ik stond gisteren in een straat in Overschie (Rotterdam) waar nog een zwarte en een grijze MS stonden, mooi gezicht!
Ah, grappig!

Ik was onderweg vanuit Amsterdam naar Middelburg en wilde nog even wat extra tappen om lekker door te kunnen rijden. Ook had ik zelf wat eten nodig.

De manager bij die LaPlace had al wel door dat de paal druk gebruikt werd en overweegt een 2e te plaatsen.
 
Stond vanavond geparkeerd op de Oude Turfmarkt (Rokin) in Amsterdam en toen ik wilde wegrijden, zag ik ineens dat er een andere Model S voor mij geparkeerd stond. :smile:

image.jpg


Volgens RDW pas afgelopen zaterdag tenaamgesteld.
Iemand van hier?
 
Stond vanavond geparkeerd op de Oude Turfmarkt (Rokin) in Amsterdam en toen ik wilde wegrijden, zag ik ineens dat er een andere Model S voor mij geparkeerd stond. :smile:

View attachment 38324

Volgens RDW pas afgelopen zaterdag tenaamgesteld.
Iemand van hier?

Yes, my friend. Dat was ik. Vandaag opgehaald en meteen zo veel mogelijk gereden. Ging naar een voorstelling in de Kleine Komedie, waar ik normaal gesproken op de fiets naar toe zou gaan. Nu toch maar even de S gepakt.

Bij terugkomst had helaas wel een fransoos tegen de voorbumper aan geparkeerd. Gelukkig geen schade.
 
Yes, my friend. Dat was ik. Vandaag opgehaald en meteen zo veel mogelijk gereden. Ging naar een voorstelling in de Kleine Komedie, waar ik normaal gesproken op de fiets naar toe zou gaan. Nu toch maar even de S gepakt.

Bij terugkomst had helaas wel een fransoos tegen de voorbumper aan geparkeerd. Gelukkig geen schade.

Leuk! (Ik was aant eten bij Arti.)
Twijfelde wel even om de auto daar te parkeren, want de doorgang is vrij smal en er rijden veel brede touringcars over dat stuk. En zoals je kunt zien, is de Model S best wel een stuk breder dan het parkeervak... De vorige keer dat ik daar parkeerde, zag een een touringcar een auto raken.:eek:
 
Duidelijk is wel dat het aantal S'en begint toe te nemen. Vandaag twee in Waalre gezien. Een bruine bij het zelfde kantoor als waar ik vanochtend een afspraak had en vervolgens op weg terug een witte in het centrum. Gisteren op de A2 nam een zwarte P85 voor me ook afslag Zaltbommel. Je rijdt iets bijzonders, maar wel steeds minder exclusief:smile:
 
eentje gekruist, vanavond op de E34 in Postel, aan de werken. Ik reed richting Turnhout, 'jij' reed naar Eindhoven. rond 18u15.

Als het een grijze was dan was ik het.
Bespreking in Arendonk gehad, natuurlijk niet naar huis gereden zonder de Tesla even op de Hoge Mouw los te laten ;-)
De Projectmanager gaat zich vanavond ook in Tesla inlezen (zal niet lang duren voordat er daar nog een rondrijdt denk ik) :)
 
Al eens eerder over geschreven en begin bij mij althans wel een gegeven te worden maar ik spot in verhouding veel meer Tesla's in Randstedelijk gebied dan daarbuiten. Veel gespot op de A4 zo ook vanmorgen twee over acht de grijze donkergrijze X-SNB-01 en afgelopen zondagochtend tegen tien uur op de hoek Prinsengracht vlakbij De Jordaan een zwarte die stond te laden. Morgen zal helemaal een samensmelting zijn in Amsterdam als de officiële opening voor genodigden is van de Tesla-Store aan de PC Hooftstraat. Ik ben erbij, erg benieuwd hoeveel Tesla's er in de Q-parking geparkeerd staan, voor de liefhebber een mooie gelegenheid om alle combinaties 'in het wild' te spotten.
See You (all) tomorrow!