Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Sorry aan de dames die met de MX te SuC Aalst naast me parkeerden tijdens mijn laad-powernap, maar even té dicht bij de wagen kwamen naar de zin van mijn trunk-passagier... mijn duitse herder was al gans de dag wat kribbig en zodoende moest ze even haar gedacht zeggen ;)

"Ssssssht, baasje slaapt, laat 'em met rust..." klinkt in haar hondentaal niet zo rustig. Zelf hing ik bijna tegen de grootste glazen productievoorruit die er is :confused:

Ah ja. Ik wens hier voor de MX-bezitters onder ons nog een leuk weetje te posten. De voorste zetel helemaal achteruit leggen én je handen in je nek leggen om een dutje te doen mag natuurlijk. Maar ik heb zonet geleerd dat je in die positie met je elleboog, half maffend, je Falcon Wing Door wel eens kan openen...

Onnodig te zeggen dat er vandaag dus niet veel power gewonnen werd uit mijn dutje. Better luck next time :(
Zet het kinderslot aan...probleem opgelost!
 
  • Love
Reactions: Petje1977
Thanks! :)
Voor de liefhebbers, het is het Live Simply t-shirt van Patagonia, te koop bij Bever (je verwacht het niet, dat ze daar ook Tesla gerelateerde spullen verkopen ;) ). Klein attentiepuntje, ik vond ze nogal groot uitvallen. Met mijn 1,83m was de XL een soort van jurk, de L paste beter.

Gaaf. Heb 'm gelijk besteld. Dank voor de tip. Fijn voor de vakantietrip. Heb voor de zekerheid maar een M besteld (ben niet zo groot...)
 
  • Like
Reactions: Faiz71
Ik ben met vakantie en had een verontwaardigde buurvrouw op de app. Dat er een onverlaat met een Tesla voor mijn oprit stond en ook nog eens aankoppelde aan mijn laadpaal. Of dat de bedoeling was.

Dat is zeker de bedoeling. Ik heb hem opengesteld via TNM netwerk. Voor het eerst in anderhalf jaar dat ‘ie door een ander gebruikt wordt. Leuk!

Iemand van hier? Grijze S, NL-617-...
 
2 aug rond 7:35 A1 oostwaarts (ik vanaf Amersfoort-Noord, tot afslag A30)
Zwarte MS SR-009-* op 21/22” antraciete wielen.
Chrome delen waren zwart, achterlichten leken ook iets donkerder.

Elkaar even begroet (ik in zwarte X) :)
 
Volgens mij is er geen beginnen meer aan, aan dat begroeten. Gisteren op parkeerterrein bij jachthaven Naarden ca zes tesla's zien staan en onderweg nog drie tegengekomen... :) Is hier 'Tesla Country'.
Waarom niet? :) Motorrijders begroeten elkaar toch ook gewoon nog steeds (uitzonderingen van de patjakkers in hun korte broekies op een Fireblade of Hayabusa daargelaten).
Die autopilot zit er immers niet voor niks heh :)