Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ja dat schaamteloos jatten is schandalig, gelukkig doet Tesla daar niet aan mee!

S.jpg
xfr.jpg
 
Ze hebben toch die vier uitlaatpijpen niet gejat!

Ik had ze beiden en heb uren over beiden hun kont gewreven. Naar mijn gevoel niet echt een kopie van elkaar.
Je laten inspireren door, is niet hetzelfde als kopiëren.
ok, het idee van de chroom strip is er bij alle twee, maar er is geen enkele lijn of proportie dezelfde.
Ik denk dat er nog moeilijk iets te maken is waarvan er geen trekjes zitten van een ander.

voor sommige mensen is het al dezelfde auto omdat ze alle twee rood zijn.:wink:

sorry voor de Jag, maar ik wrijf nu liever over de Tesla haar kont.
 
Inderdaad, nu weer even on-topic. Vanavond ca. 19:30 u op de D25 van de A8 naar St. Maxime, zwarte S. Heb nog even met de lichten geknipperd. Iemand van hier, was de standaard zin geloof ik? Kon zo gauw niet meer zien dan een flits van het gezicht van iemand die terug zwaaide. Paul, dat was jij toch niet he???
Ik als Paul.... of een van de andere Paul's hier. Ik ben gewoon druk aan het werk, en mijn vrouw was gisterenavond ook thuis dus die zal het ook niet geweest zijn ;-) Wij zwaaien alleen op de N201 toch??
 
Vandaag 6 MS-en gespot - in onze eigen oprit... plus een RS in de garage - wie waren het ? De harde kern van de organisatoren van de E Rally 2015 !
Zou dat betekenen dat op korte termijn de eerste hints over de volgende editie al volgen - wie het weet mag het zeggen.
En wie het wil weten, mag zich melden, als deelnemers (de helft van de startplaatsen is al vergeven) of als potentiële sponsor (priceless).

DSC01829.jpg
DSC01831.jpg
IMG_2784.jpg