Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
ja, ik had deze week hetzelfde gevoel nadat ik op de A10 zuid van de afslag RAI naar De Nieuwe Meer reed. Gelijkop met twee andere zwarte Model S'en en een witte taxi.
Totale aantal die dag (slechts 100 km gereden): 10 ofzo. En dan tel ik de 15+ exemplaren bij SuC A'dam Zuid-Oost niet eens mee.

In de loop der tijd zal het zich hier wel tot de meer exotische spottings beperken.
Crash, pech langs de weg, op autoambulance, staande gehouden, fameuze chauffeu(r/sse)/passagier(e), exorbitante wielen, wraps, hinderlijk geparkeerd, dat soort dingen.
 
Eens, zie er dagelijks meer dan 10 waarvan 2 a 3 taxi's. Rondom Amsterdam weliswaar. Ik schrik af en toe in de provincie, stil voortschuivend door de Dorpsstraat waar mensen de Tesla nog met open mond aanstaren...

Is dit topic niet wat overbodig geworden? Dagelijks zie ik wel 2 of 3 Model S'en onderweg, en in de toekomst kan dit enkel nog maar toenemen..
 
Iemand van hier? Vanmiddag bij vd Valk A4 restaurant. Ik ben overigens de linker Tesla.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    2.8 MB · Views: 281
Vanmiddag 2 Tesla's. De eerste is matzwart met blauwe streep op motorkap (Hoe heet de motorkap bij Tesla eigenlijk?) en op zijkanten ook strepen met wat oranje. Bij de remise van de bussen in Arnhem en hij volgde mij richting centrum en nam volgens mij bij Rembrandt theater de afslag richting Apeldoorn. Kenteken volgens mij 9-STP of 9-STD zoiets. De tweede zag ik stilstaan op parkeerhaven vlakbij treinstation Oosterbeek. Donkerblauw of zwart.