Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Dat waren die 5.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Last edited:
De X past naadloos in het smakeloze rijtje X6, Cayenne, H2. S rules.

On topic: vanochtend een achter prachtig (nieuw)blauwe P met spoiler op de A4 richting A'dam. Van achteren gezien is een spoiler(t) minder, maar hij verlengd het profiel van de S van de zijkant gezien naar optimale verhoudingen. S met spoiler rules squared.
 
Last edited:
Vanochtend op de ring Antwerpen afslag E19 richting Brussel een rode Model X met NL-kenteken. Nu wil ik er ook eentje ;)
Dat moet John zijn geweest... sinds ik die X gezien heb ben ik ook ff weer fan. @AnalysiZ

Dat was ik idd. Op weg naar Aartselaar waar proefritten met een demo gepland waren. Ik heb daar de mijne naast gezet, zodat de demoritten niet verstoord werden door mensen die alles open en dicht willen zien, en de mensen die willen kijken dat wat langer konden doen. Ook mooi om ze 7 en 6 zitter te kunnen vergelijken etc. Overigens erg leuk om te zien dat er veel nieuwe (nog niet Tesla) rijders afkomen op de X. Ik heb flink veel kaartjes uitgedeeld van www.roadtriptravel.club :)
 
Uw link staat toch op de kaartjes!;)

Bij deze de voorzijde en achterzijde van de kaartjes, zoals u ziet... zonder link:cool:
En nee, ik verlaag me niet zover dat ik die er op schrijf.
Indien iemand korting wil, dan moeten ze op zijn minst even afzien / ervoor werken.;)

20160803_175436.jpg

Maar... mocht u die toch willen zien.. kijk dan op het model X draadje.
Daarop wordt vandaag voor de allereerste keer mijn link online gezet... alleen voor de oplettende lezer :D
 
Dat was ik idd. Op weg naar Aartselaar waar proefritten met een demo gepland waren. Ik heb daar de mijne naast gezet, zodat de demoritten niet verstoord werden door mensen die alles open en dicht willen zien, en de mensen die willen kijken dat wat langer konden doen. Ook mooi om ze 7 en 6 zitter te kunnen vergelijken etc. Overigens erg leuk om te zien dat er veel nieuwe (nog niet Tesla) rijders afkomen op de X. Ik heb flink veel kaartjes uitgedeeld van www.roadtriptravel.club :)
Toch tof dat je Tesla promo werk blijft doen nu je de hoofdprijs al binnen hebt:).
 
  • Like
Reactions: MissAutobahn
Was gisteren rond 15.00 uur bij de SuC in A'dam, en sprak kort iemand die in de aldaar aanwezige X zat. Vergeten te vragen of het iemand van hier was. In het echt toch een imposante wagen die X hoor!!! Vind 'm 'life' beduidend mooier dan op de plaatjes.