Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanochtend om 9:40 uur zwaar beschadigde Tesla op kruising N196 bij Schiphol-Rijk. De passagierskooi zag er nog goed uit.. maar toch. Hopelijk niemand van dit forum. Meer foto's op https://www.112meerlanden.nl/2017/03/20/schiphol-rijk-flinke-schade-bij-aanrijding-n196-fokkerweg/.

Foto van de dashcam:

tesla-acc-1.jpg
 

Attachments

  • tesla-acc-1.jpg
    tesla-acc-1.jpg
    52.7 KB · Views: 79
Heb altijd een beetje een dubbel gevoel bij een gecrashte Tesla. Aan de ene kant is het ongelofelijk zonde van de auto (alhoewel dit misschien nog wel te repareren is). Aan de andere kant is het natuurlijk geweldig dat het een heel erg veilige auto is en dat de inzittenden vaak weinig tot geen letsel hebben.
 
  • Like
Reactions: Jeroen1961
Heb altijd een beetje een dubbel gevoel bij een gecrashte Tesla. Aan de ene kant is het ongelofelijk zonde van de auto (alhoewel dit misschien nog wel te repareren is). Aan de andere kant is het natuurlijk geweldig dat het een heel erg veilige auto is en dat de inzittenden vaak weinig tot geen letsel hebben.

#ervaringsdeskundigheid: dit ziet er uit als een repareerbare schade
 
Wie was er 9 Oktober 2016 aanwezig bij Zandvoort bij de Porsche races? Ik kom graag in contact met de eigenaar voor een fotoshoot :) :cool:
(weet niet of de afbeelding zichtbaar is, Oranje Tesla Model S, kenteken 8-SGN-13)

Login - Dropbox

Via mij dus.

Foto is voor mij niet te zien, maar dat zal de auto van de collega/baas van @widodh zijn geweest. (Geen forumlid, die Thomas.)
Klopt helemaal! PB mij als je met hem in contact wil komen.