Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Op de parking in Renesse een 60, iemand van hier??
 

Attachments

  • IMG_3646.JPG
    IMG_3646.JPG
    254.9 KB · Views: 64
  • Like
Reactions: Sumon
In Val Thorens deze week. Een rode S (js***), een titanium S (jv***) en nog een rode S (*svh**).
Allemaal NL, tot nu toe een echte 'Dutchweek' :)
Mijn titanium-JG*** was er ook. Heb er zelf ook meerdere gezien, en 2 die net het dorp verlieten, waarvan 1 echt broertje ook titanium-JG****. Is toch wel leuk.

Wij hadden op t laatst nog de zondag bijgeboekt; echt bizar om te zien hoe zo'n dorp van druk in no-time naar uitgestorven verandert.
 
ondertussen allemaal gezien:

op 27 april tot 29 april, nabij Parijs een Tesla Model S. gezien bij het B&B Hotel Disneyland, en op de snelweg terug naar Nederland op de A1 in Frankrijk.
Kenteken durf ik niet meer te zeggen, maar er staat mij iets bij van: Jx-043-xx

iemand van hier?
 
Mocht degene met kenteken *-SPS-75 die nu naast de mijne te laden staat in Den Haag centrum hier meelezen:
Check even je band linksvoor. Er zit een flinke scheur/snee in de wang (op de plek waar ook velgschade zit). Kan misschien gevaarlijk zijn om te lang mee door te rijden.
 
  • Helpful
Reactions: PaulusdB
Vanmiddag stond er in Wassenaar (verkeerde kant bruggetje) een matgoud gewrapte X met kenteken KP-???-K geparkeerd. Ik vind het niet echt mooi. Dus als de eigenaar hier op het forum rondhangt mag hij/zij zich beledigd voelen.


met alle respect Paul, het zal mijn Vlaamse achtergrond zijn maar wat is de meerwaarde van te zeggen dat een auto van een ander mooi of niet mooi is ? Als hij / zij deze gewrapt heeft dan zal hij / zij dat wel mooi hebben gevonden toen hij / zij dat liet aanbrengen op de auto.

Het lijkt er tegenwoordig wel op dat we zomaar alles kunnen zeggen zonder filter