Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren bijna een kwartier lang met mijn witte X achter een witte S door Utrecht, vanaf Vondellaan. Moet een mooi gezicht geweest zijn. Kenteken *-ZBK-** geloof ik. Iemand van hier?

Ook: waarom zwaait er praktisch niemand terug! Ben ik de enige die andere Tesla's op de weg spot? Ben ik een paar jaar te laat? :)
 
Gisteren bijna een kwartier lang met mijn witte X achter een witte S door Utrecht, vanaf Vondellaan. Moet een mooi gezicht geweest zijn. Kenteken *-ZBK-** geloof ik. Iemand van hier?

Ook: waarom zwaait er praktisch niemand terug! Ben ik de enige die andere Tesla's op de weg spot? Ben ik een paar jaar te laat? :)

Dat valt mij ook op. Al zit ik doorgaans op fiets waardoor het minder opvalt. Ik zwaai altijd :)
 
Dat valt mij ook op. Al zit ik doorgaans op fiets waardoor het minder opvalt. Ik zwaai altijd :)
Mijn vrouw verklaarde mij voor gek toen ik in Berkel naar een andere Tesla rijder zwaaide die dezelfde kleur model X reed... Ik vond het wel grappig, de X zie je nog niet zo heel veel rijden, en als je dan ook nog dezelfde kleur ziet...
 
Daar 19/20 Tesla's niet terug zwaait ben ik maar gestopt... Weet ondertussen wel naar wie wel en naar wie niet hier in de buurt.
Soms wordt ik toch nog aangenaam verrast op de snelweg.:)
Niet eens met je statistieken. Bij Tesla's in België nog steeds 1 op 2 zou ik zeggen. Ik zwaai overigens ook naar Leafs, Zoés etc. en daar is respons inderdaad wel minder dan 1 op 20. Misschien zijn ze te verrast, of misschien hebben ze iets van "die onnozele toch al bevoorrechte mens die met het grootste deel van EV-subsidies gaat lopen ga ik zeker niet groeten", geen idee. Als motorrijder heb ik het ook altijd grappig gevonden dat alle andere motorrijders je (terug)groeten, behalve, min of meer systematisch, zij die met een BMW rijden. Go figure. Er zal wel een psycho-logica achter zitten maar ze ontsnapt mij :).
 
  • Funny
Reactions: HerrJones
30-05-17 Vlakbij hotel New York en de Cruise terminal deze hippe velgen.
Iemand van hier?

View attachment 229022
Inderdaad, ik heb deze ook. Nog steeds erg blij mee.

Vandaag trouwens bij Mendix on tour in Rotterdam erg veel Tesla's voor de deur. Herber Blankestijn was de dagvoorzitter, en begin zijn verhaal met de melding dat hij een laadpaal voor de deur in gebruik had, maar dat hij bereid was te verplaatsen voor een andere FEV die wilde laden, met het verzoek dat dan te melden bij hem. Netjes!
 
Inderdaad, ik heb deze ook. Nog steeds erg blij mee.

Vandaag trouwens bij Mendix on tour in Rotterdam erg veel Tesla's voor de deur. Herber Blankestijn was de dagvoorzitter, en begin zijn verhaal met de melding dat hij een laadpaal voor de deur in gebruik had, maar dat hij bereid was te verplaatsen voor een andere FEV die wilde laden, met het verzoek dat dan te melden bij hem. Netjes!
Nog een hit! En nog 5 Posts tot 3000

Bring it on and close it down :rolleyes:
 
Afgelopen zondag van Ekkersrijt richting Lieshout tot aan Beek en Donk met mijn rode MS achter een andere rode MS gereden (enige (zichtbare) verschil was zijn 19" vs mijn 21". Toen hij uiteindelijk afdraaide waar ik rechtdoor moest een vriendelijke zwaai over-en-weer gedaan.

Kom regelmatig een zwarte MS tegen in Gemert; ik sein vaak maar ben soms ook net te laat. Maar een zwaai/sein terug zit er meestal wel in.

Vind 't wel grappig maar snap dat niet iedereen 't doet :)
 
Afgelopen zondag van Ekkersrijt richting Lieshout tot aan Beek en Donk met mijn rode MS achter een andere rode MS gereden (enige (zichtbare) verschil was zijn 19" vs mijn 21". Toen hij uiteindelijk afdraaide waar ik rechtdoor moest een vriendelijke zwaai over-en-weer gedaan.

Kom regelmatig een zwarte MS tegen in Gemert; ik sein vaak maar ben soms ook net te laat. Maar een zwaai/sein terug zit er meestal wel in.

Vind 't wel grappig maar snap dat niet iedereen 't doet :)
Komt in Gemert over enkele maanden nog een zwarte bij.:)
 
  • Like
Reactions: RobIII
Komt in Gemert over enkele maanden nog een zwarte bij.:)

full.gif
full.gif
Dat wordt dan nummer 5 al (minimaal) die ik weet. Lijkt hier wel Tesla HQ
frown.gif


Maar all joking aside: van harte natuurlijk! Wat wordt 't voor een? En kom je 'm showen?
wink.gif
Of is 'ie niet voor jou? (Zie net dat je locatie Venlo toont...)