Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Kijk net even naar buiten, staat er eentje beneden. Iemand van hier?
Locatie is Utrecht vlak bij de IKEA.

20131210_102951.jpg
 
Maandagmiddag een witte op A12 richting oost rond Woerden, even naar elkaar gezwaaid terwijl ik langs zoefde (was in snelle bui), gisterochtend een zwarte (of blauwe) A2 richting zuiden rond Weert, had geen tijd om te wuiven ik was wederom in een snelle bui ;)

Eindelijk eens wat droger weer laatste tijd, en paar keer alleen in de auto gezeten, met nat weer of met vrouw/kind er bij is toch minder ruimte om te experimenteren wat die auto kan. Denk dat ik wel al heel wat achterliggers heb laten fronsen wanneer ik vol van ze weg stuif.
 
Maandagmiddag een witte op A12 richting oost rond Woerden, even naar elkaar gezwaaid terwijl ik langs zoefde (was in snelle bui), gisterochtend een zwarte (of blauwe) A2 richting zuiden rond Weert, had geen tijd om te wuiven ik was wederom in een snelle bui ;)

Eindelijk eens wat droger weer laatste tijd, en paar keer alleen in de auto gezeten, met nat weer of met vrouw/kind er bij is toch minder ruimte om te experimenteren wat die auto kan. Denk dat ik wel al heel wat achterliggers heb laten fronsen wanneer ik vol van ze weg stuif.
Ik merk wel dat het ESP niet echt subtiel ingrijpt, zou mooi zijn als er ook een stand was die iets meer vrijheid geeft.
 
Last edited:
Vandaag zat ik achter een blauwe tesla, ik reed achter hem in Naaldwijk. De eerste blauwe die ik in het wild heb gespot, ik weet wel dat er een paar zwarte model s rond rijden bij mij in de regio (Westland).
Ik verwacht niet dat deze meneer op het forum zit, want volgens mijn komt alleen forumlid andre uit het westland?

forum (2).jpg
forum.jpg