Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Zoetermeer garage.jpg


Ik was niet de enige die kerstaankopen moest doen op 23/12.
Parkeergarage bij de mediamarkt in Zoetermeer: ruime plaatsen, 3 uur gratis parkeren, gratis laden.
 
Hoezo gratis parkeren? Het is dat ik alleen kon pinnen, wat daar niet mogelijk bleek, anders zou ik wel voor het kaartje moeten hebben betalen?

Oh wacht, ik was er de 24e... Niet de 23e... Medewerkers daar in de garage gingen helemaal uit hun dak toen ze het grote scherm zagen :)
 
Hoezo gratis parkeren? Het is dat ik alleen kon pinnen, wat daar niet mogelijk bleek, anders zou ik wel voor het kaartje moeten hebben betalen?

Oh wacht, ik was er de 24e... Niet de 23e... Medewerkers daar in de garage gingen helemaal uit hun dak toen ze het grote scherm zagen :)

ehh, het was idd de 24e. Links was ik dus. Het is de eerste drie uur gratis parkeren, daarna gaat de meter lopen
 
Ik kwam vanmiddag op de Nesweg op Texel een grijze MS tegen, iemand van hier?

Bram, mogelijk een Taxi? Er zijn er 4 hier op Texel waaronder dus een Taxi. Afgelopen dagen waren er verschillende vreemde M S'en op het eiland. Mijn vrouw heeft er verschillende (vreemde) gezien. We hebben zelf de enige Signature red op het eiland. Het is dus niet zo moeilijk om er hier één te spotten!
En het eiland is zeer goed voorzien van laadpalen zoals je waarschijnlijk hebt waargenomen! Dus weekend Texel is voor een Tesla geen probleem en goed te doen! Tot ziens!
 
Bram, mogelijk een Taxi? Er zijn er 4 hier op Texel waaronder dus een Taxi. Afgelopen dagen waren er verschillende vreemde M S'en op het eiland. Mijn vrouw heeft er verschillende (vreemde) gezien. We hebben zelf de enige Signature red op het eiland. Het is dus niet zo moeilijk om er hier één te spotten!
En het eiland is zeer goed voorzien van laadpalen zoals je waarschijnlijk hebt waargenomen! Dus weekend Texel is voor een Tesla geen probleem en goed te doen! Tot ziens!

Aan de kentekenplaten te zien was het geen Taxi. Ik kom vaak op Texel (mijn schoonouders wonen er) en er zijn inderdaad voldoende laadpalen!
 
Gezin in een witte S vanochtend bij Flevonice, iemand v hier?

Ze hebben trouwens 6 laadpalen daar, vol bezet met een Ampera, mijn S, twee V60's en twee Outlanders. Een Leaf stond te wachten tot ik weg ging, nog een andere Ampera wilde laden en voor de witte S was ook geen plek meer. Begint commodity te worden, dat elektrisch rijden.
 
Er zullen in deze vakantie-achtige dagen wel heel wat MS-en door Nederland cruisen, naar vrienden/kennissen/familie om de Tesla te laten zien en te beleven. Zelf ben ik morgen in de Betuwe te vinden, en donderdag staat Belgie op het programma.
Wel grappig, ik zie op de weg ook ineens van die plug-in hybride Mitsubishi's verschijnen. Iemand een idee hoeveel van die 12.000 bestelde PHEV's uiteindelijk afgeleverd zijn in 2013?

Dat was ik, op bezoek bij een vriend in Anloo. Gisteren was ik in Sneek, toen stond een vriendje gezellig naast de mijne geparkeerd. Iemand van hier?

emeqyna3.jpg