Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag op de A2 bij Eindhoven ingehaald door een charmante dame, en de dame die achter het stuur zat was ook niet mis....
grijze Tesla, wie oh wie? Blijft leuk dat we elkaar groeten!!!

Een grijze S met zilveren 21 inch velgen? Dan was het vast dezelfde dame die vorige maand kwam superchargen toen de Oosterhoutse locatie officieus werd geopend door leden van dit forum. Ik geloof dat er nog iemand met haar heeft gesproken.

Vandaag zelf weer 2 zwarte S'en geflashed die me onafhankelijk van elkaar op de A15 tegemoet kwamen, ze reden van Nijmegen richting Rotterdam. Ach, met 1150 auto's op de weg is het nu vrijwel dagelijks raak en verliest dit topic wel zijn kracht. De nieuwigheid is eraf.
 
Die telt niet volgens mijn forumgenoten. SC's ook niet, en de parkeerplaats bij mij op de zaak waar eergisteren 8 MS'en stonden ook niet. Mijn eerste echte wilde spot moet nog steeds gebeuren...
Echt waar?? Hoe krijg je het voor elkaar met 13000km! Ik heb vandaag 250km gereden en twee Tesla's op de snelweg gezien, en net bij een stoplicht in Nieuwegein kijk ik naast me en daar staat een rode SIG.

Misschien wat meer naar de weg kijken ipv dat mooie scherm? :tongue:
 
Mijn vrouw stond vandaag naast deze in Tilburg (pieter vreedeplein)
ImageUploadedByTapatalk1389220538.316600.jpg