Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Van de week was er een blauwe Model S op bezoek bij buren van mij een paar huizen verderop, eigenaar niet gesproken, maar wel leuk te zien!

Vandaag een rondje op de motor gereden en stond er op de boulevard in Vlissingen ineens een Pearl White. Leuk om te zien!
 
Van de week was er een blauwe Model S op bezoek bij buren van mij een paar huizen verderop, eigenaar niet gesproken, maar wel leuk te zien!

Vandaag een rondje op de motor gereden en stond er op de boulevard in Vlissingen ineens een Pearl White. Leuk om te zien!

Ja klopt, heb 3x moeten steken om weg te komen... mijn medeparkeerders hadden me zowel voor als achter behoorlijk ingesloten...
 
Ik ben al een tijdje gestopt met spotten. Uiteraard zijn ze nog redelijk zeldzaam, maar als ik inmiddels Belgische Model S'en begin te zien in Middelburg, dan weet je dat het voorbij is met de exclusieve auto.

Iemand bij Tesla Den Haag zei dat er nu bijna 2000 MS-en zijn verkocht. Mijn vrouw rijdt exclusiever, in een Chevrolet Captiva. Zijn er vorig jaar precies 23 van verkocht in heel NL! :tongue:
 
Vorige maand (April) 10 Tesla's ingeschreven in Belgie - Huidig totaal 146 (voor 2014) - Volgens Febiac
Vermoedelijk zullen de 50tal autos die naar aanleiding van het autosalon besteld zijn geweest deze maand of de volgende op staat komen
Tendances - Tendances, 06/02/2014 , p. 10

La voiture électrique haut de gamme mise au point par la start-up californienne Tesla Motors continue d'emballer le public belge. Présente au dernier Salon de l'Auto de Bruxelles, la marque automobile dirigée par Elon Musk , cofondateur de PayPal, aurait enregistré un nombre étonnant de commandes durant les 10 jours du Salon. Certaines sources évoquent une moyenne de cinq commandes par jour pour ce véhicule dont le principal modèle, une berline de luxe, coûte plus de 70.000 euros (Model S).
 
Net in Leiden op de Lammerschans opgereden met een zwarte Tesla met kenteken x-sps-xx. Was jij dat Pebble?

Waarschijnlijk dezelfde auto zag ik zojuist voor het ministerie van VWS geparkeerd staan op een invalideplek (weekdagen). :)
Maar Peter heeft volgens mij een bruine dus die zal het niet geweest zijn.
Als je mij bedoeld ;) ik rij daar regelmatig maar zoals Merijn al zei heb ik een bruine dus ik was het niet. En invalideplekken probeer ik echt zoveel mogelijk te mijden :tongue:
 
Iemand bij Tesla Den Haag zei dat er nu bijna 2000 MS-en zijn verkocht.
Gisteren vrijdag 8 mei rond 17.30 een muisgrijze MS op ons erf in Ten Post (dorpje tussen Groningen en Delfzijl). Een MS is hier absoluut nog een zeldzaam verschijnsel... misschien iemand van hier die mijn adres had van de zeemap?
Auto heeft een tijdje gestaan en reed toen weer weg. Het kan niet zo zijn dat-ie mijn laadpunt niet opgemerkt heeft, een grote Tesla-beugel van Frank naast de voordeur met een oranje kabel er overheen... :rolleyes: