You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist een witte belg op de A58 bij goes.
Sorry voor de late reactie, maar ehh... dat waren wij dus!! Tijdens de eTourEurope - in 9 dagen 4.200km met slechts 100% elektrische voertuigen. Zie voor de foto's in Praag op de site eTourEurope - 9 Capitals - 9 Days en klik rechts op Flickr Day7.Krijg net berichtje van vriens uit Praag dat er daar veel S'en waren. Ook 1 uit NL met 'energie gratis' en 'laadkabel winkel' er op. Wie o wie?
Zojuist in Tienen - België. Was mijn wagen aan het parkeren op gratis parking aan Oude Leuvensestraat - Raeymaeckersvest. Komt er ééntje voorbij gegleden met plaat 1-VIT-009 als juist gezien heb. Was eigenlijk meer het terras van het cafe in het oog aan het houden. 90% van de hoofdjes draaide mee om maar te zien wat voor auto dat het was. Zalig gewoon!
Vanochtend op de A10, ca. 8 uur, even gelijk oprijdend met een collega P85, die richting Utrecht ging. .-SKG-.. als ik het goed heb.
Heb nog even kunnen genieten van het zicht op de rijdende MS. Fraai!
Vanochtend op de A10, ca. 8 uur, even gelijk oprijdend met een collega P85, die richting Utrecht ging. .-SKG-.. als ik het goed heb.
Heb nog even kunnen genieten van het zicht op de rijdende MS. Fraai!
ik heb een tijdje geleden ook een twintigtal kilometers achter een S gereden (pakweg 200 meter afstand).
Wat mij opviel : Tesla heeft toch wel schitterend werk geleverd mbt tot de remlichten.
Verschillende malen kwamen we in druk verkeer terecht, waarbij de snelheid (soms fors) naar beneden ging.
De remlichten van de Tesla gingen vergelijkbaar aan en uit met de andere ICE-wagens.
Wat ik me afvraag: gaan de remlichten aan bij een bepaalde terughouding op de re-gen? Dus als je langzaam uitrolt (beetje re-gen gebruikt) dat ze niet aangaan en je pedaal (bijna) helemaal loslaat, dan wel?
Klopt, als je hem bij een redelijke snelheid (bij 5 km/u gaat het denk ik niet werken, dus zeg 100 km/u) het pedaal volledig los laat, gaan de remlichten aan. Vertraag je bijv. vanuit de CC via het naar beneden drukken van de CC-hendel (al eerder in het forum beschreven), dan niet.
Waarschijnlijk moet hij een bepaald aantal kW re-gen maken, om aan te gaan. Waar de grens in kW ligt, weet ik niet precies.
Wat ik me afvraag: gaan de remlichten aan bij een bepaalde terughouding op de re-gen? Dus als je langzaam uitrolt (beetje re-gen gebruikt) dat ze niet aangaan en je pedaal (bijna) helemaal loslaat, dan wel?