Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Parkeergarage Equens vanochtend!

pyseqaby.jpg

Oops! Instappen zal toch niet zo vlotjes gaan me dunkt, ze staan toch wel heel dicht bijeeen… . :eek:
 
Ik merk de laatste tijd dat veel Tesla rijders die ik passeer dan wel tegemoet kom niet meer groeten. Persoonlijk vindt ik het nog steeds leuk om een mede Tesla rijder tegen te komen.


+1. ik groet altijd - als ik de collega-Tesla-rijder tijdig gezien hebt.

Zou trouwens een leuke gadget zijn : Tesla wèèt waar de auto's zijn : geef dan automatisch een seintje (beetje zoals het TCAS-systeem voor vliegtuigen)
 
+1 voor het groeten! Vind ik echt leuk.

+1 voor het doorgeven van mijn positie aan andere Tesla rijders , maar alleen met uitschakeloptie.

[off-topic]
Weet je wat ik cool zou vinden? Voertuig/nummerplaat herkenning via de achtercamera en/of eigen dashcam.
App herkent en checkt andere voertuig en beeldt merk, model, vermogen, acceleratie tot de 100 en topsnelheid af.
Een vereenvoudigde weergave zou alleen een groene rechthoek met "is te hebben" of een rode rechthoek met "don't even bother"
kunnen zijn of een thumbs up/thumbs down oid.

daarnaast nummerplaatherkenning gekoppeld aan een of andere database van niet direct herkenbare hulpdienstvoertuigen zou ook een mooie aanvulling op flitsmeister zijn om maar een willekeurig voorbeeld te noemen.

Zal waarschijnlijk eerder voor Google Glass uitkomen dan voor de Tesla, maar toch een leuk idee?
[/off-topic]
 
Ik merk de laatste tijd dat veel Tesla rijders die ik passeer dan wel tegemoet kom niet meer groeten. Persoonlijk vindt ik het nog steeds leuk om een mede Tesla rijder tegen te komen.
Ik heb - ondanks dat ik veel / vaak onderweg ben - niet vaak gegroet. Maar dat komt vooral omdat ik in Noord-Nederland nog steeds zelden een andere MS tegenkom... :crying:
 
Het bevalt je goed daar wou je zeggen? De kinderen kunner er in ieder geval lekker spelen en het eten is prima! Zoals je wellicht opgevallen is heb ik zelf helaas geen MS, enkel mijn werkgever en een investeerder in ons bedrijf (Electude te Nuenen). Ik ga wel meedoen met de E-rally, met de rode MS van mijn werkgever.

Ja idd de kinderen kunnen lekker spelen. Voor de rest een ongeorganiseerde bende leuk dat je meedoet met de eRally