Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
geheimzinnige nummertjes...

?.....
Hoewel ik regelmatig ook op deze post kijk, blijkt het nu toch weer bijna een maand geleden,


Dit vanwege hetzelfde euvel, de nieuwere kentekens, zien me niet staan/rijden.

Nu zag ik die mysterieuze getallen....Dan toch maar terug gelezen tot pagina 111 dd 14-12-14
#1101....

Ok ben ik 109 ;).

Dus in de praktijk ca 5% kans of 1 op de 20 teslas om een terugzwaaier tegen te komen!
Maar we geven niet op!
 
Deze was heeeel nuttig.
Ik ben een actief forumlezer sinds juli 2014 (bestelling), en kon vanaf dat moment alleen meepraten over wachttijden. Blijven volgen is toch een soort verslaving geworden, zeker nu met de komst van 6.1
Ik heb een nieuw kenteken, en een groeter... de tip van de de alarmlichten was wel welkom, met name in het passeren is het lastig groeten.


110 DUS :biggrin:

?.....
Hoewel ik regelmatig ook op deze post kijk, blijkt het nu toch weer bijna een maand geleden,


Dit vanwege hetzelfde euvel, de nieuwere kentekens, zien me niet staan/rijden.

Nu zag ik die mysterieuze getallen....Dan toch maar terug gelezen tot pagina 111 dd 14-12-14
#1101....

Ok ben ik 109 ;).

Dus in de praktijk ca 5% kans of 1 op de 20 teslas om een terugzwaaier tegen te komen!
Maar we geven niet op!
 
111

Lange tijd niet meer actief geweest op het forum, ondanks dat ik bijna alles heb gelezen. Ik heb mijzelf voorgenomen om meer te posten dit nieuwe jaar, dus zullen we maar meteen goed beginnen: Zaterdag 10 januari grijze P85+ met grijze 21 inch wielen thv Spaanse Polder op de A13, maakte een gehaaste indruk (veel bumperkleven en rijbaan wisselen). Ik raakte hem in de trajectcontrole kwijt, maar later stond deze op de vluchtstrook bij de oprit naar de A16 vanaf de A20. Accu leeg? :confused:
 
111

Lange tijd niet meer actief geweest op het forum, ondanks dat ik bijna alles heb gelezen. Ik heb mijzelf voorgenomen om meer te posten dit nieuwe jaar, dus zullen we maar meteen goed beginnen: Zaterdag 10 januari grijze P85+ met grijze 21 inch wielen thv Spaanse Polder op de A13, maakte een gehaaste indruk (veel bumperkleven en rijbaan wisselen). Ik raakte hem in de trajectcontrole kwijt, maar later stond deze op de vluchtstrook bij de oprit naar de A16 vanaf de A20. Accu leeg? :confused:

+ 112
Lezen wekelijks bij en zwaaien altijd, ook nog na een jaar en 4 maanden :wink:
 
Vanmiddag een tweetal Tesla's gezien op de 2e Maasvlakte vanaf de EuroMax in de richting Oostvoorne/Rotterdam een zwarte die langs de duinen reed en een zilveren die mij tegemoet reed op de hoofdrijbaan ook die kant uit ging.( ik zelf in een Clio ) Ik was alleen een beetje afgeleid door een Ford die zichzelf tot aan z'n as toe vast had weten te zetten.....
Ik heb nog wel een poging gedaan te zwaaien naar de zilvere Tesla, de zwarte zat te ver weg.