Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Dat langs de Vliet zou ik weleens geweest kunnen zijn als Rijswijker ...-SFV-... :wink: - moeten we niet eens gaan lobbyen voor meer laadpalen in ons stadje? Heb meer dan twee jaar geleden al eens gevraagd (ik was er inderdaad erg vroeg bij), werd afgewezen vanwege de "parkeerdruk"...pffff...

Ik wil er best een mailtje aan de gemeente over sturen. De reactie zal wel zijn dat ik niet mag zeuren ivm een eigen oprit. Rijswijk en ook Voorburg blijven inderdaad wel achter bij Den Haag waar echt overal laadpalen neer worden gezet. Terwijl ook daar toch echt wel schaarste aan parkeerplaatsen is.

Overigens staat parkeren in Rijswijk hoog op de politieke agenda sinds de gemeente Den Haag ook betaald parkeren heeft ingevoerd in de wijken die tegen Rijswijk aanliggen waarna er een invasie is ontstaan van parkerende Hagenezen.. ben benieuwd wat daar de oplossing voor gaat worden (als zoiets al oplosbaar is).

Staat je auto toevallig wel eens in de Eiklaan geparkeerd..? Schiet me te binnen dat ik daar laatst een Tesla zag staan. Ik rijd zelf rond in een donkerblauw exemplaar.
 
Ik wil er best een mailtje aan de gemeente over sturen. De reactie zal wel zijn dat ik niet mag zeuren ivm een eigen oprit. Rijswijk en ook Voorburg blijven inderdaad wel achter bij Den Haag waar echt overal laadpalen neer worden gezet. Terwijl ook daar toch echt wel schaarste aan parkeerplaatsen is.

In Voorburg zijn de afgelopen weken weer een aantal plekken bijgekomen, we komen er wel! Hier heb ik in het verleden contact over gehad met de gemeente maar aangezien ik inderdaad een eigen oprit heb kwam ik daar niet veel verder....
 
Daarnet, rond 12.30 uur op de le Grellelaan, ter hoogte van het Crowne Plaza hotel, een rode MS met 19" velgen. Stond achter mij aan de verkeerslichten en bij het doorrijden bij groen licht is hij blijkbaar stilgevallen (daylight leds gingen uit, nadien weer aan, maar ging voor geen meter vooruit) ??? Is toen in mijn achteruitkijkspiegel verdwenen...
 
Ik wil er best een mailtje aan de gemeente over sturen. De reactie zal wel zijn dat ik niet mag zeuren ivm een eigen oprit. Rijswijk en ook Voorburg blijven inderdaad wel achter bij Den Haag waar echt overal laadpalen neer worden gezet. Terwijl ook daar toch echt wel schaarste aan parkeerplaatsen is.

Overigens staat parkeren in Rijswijk hoog op de politieke agenda sinds de gemeente Den Haag ook betaald parkeren heeft ingevoerd in de wijken die tegen Rijswijk aanliggen waarna er een invasie is ontstaan van parkerende Hagenezen.. ben benieuwd wat daar de oplossing voor gaat worden (als zoiets al oplosbaar is).

Staat je auto toevallig wel eens in de Eiklaan geparkeerd..? Schiet me te binnen dat ik daar laatst een Tesla zag staan. Ik rijd zelf rond in een donkerblauw exemplaar.

Mailtje kan geen kwaad, misschien even coordineren? PM anders even, ik heb al een paar namen van ambtenaren die er over schijnen te gaan.

En nee, die in de Eiklaan ben ik niet, maar die staat er sinds heel kort. Nog een kandidaat zeg maar. Ik ben die Signature Rode :smile:
 
Deze morgen in parkeergarage de Vier Meren in Hoofddorp. Iemand van hier?
ImageUploadedByTapatalk1422185060.248891.jpg
 
Ben vaak in die garage in het weekend, maar dit keer niet. Heb nog nooit op die plekken daar gestaan, heb de elektriciteit niet nodig.
Ben meer geinteresseerd in een plekje waar de kans op de een portier tegen mijn deur zo klein mogelijk is...:smile:
Werkelijk gigantische parkeergarage (ik meen de grootste van NL?) met alle winkels die je je kan wensen in de buurt, ook erg goedkoop parkeren, zeker als het kort is.
 
Vandaar het idee om een zelf minuscuul verklikkerlichtje aan de binnenzijde van de kofferklep te knustelen (bricoleren), of nog beter Tesla te laten voorzien in een indicatortje in het grote of kleine dashboardscherm.

(Ja, ik weet dat je de remlichten ziet oplichten in het laadscherm. Is echter geen praktisch scherm om tijdens de rit aan te hebben staan.)