Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij hebben een Cybertruck reservatie...

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren las ik nog ergens dat de Cybertruck onmogelijk kan worden gebouwd met dit design...

Het is niet mogelijk om met een Tesla op reis te gaan.
Het elektriciteitsnetwerk kan het niet aan.
Voor je 200000km hebt is de batterij niets meer waard.
Je krijgt kanker van de straling.
Ze vliegen allemaal in brand.
Als je 2 stoplicht spurtjes doet is de batterij leeg.
Alle jobs gaan verloren.
Aan alle laders staan wachtrijen.
We gaan nooit voldoende grondstoffen hebben om alle batterijen te produceren.
Tesla is virtueel failliet.
 
  • Funny
Reactions: JanG007 and Hbrink
Het is niet mogelijk om met een Tesla op reis te gaan.
Het elektriciteitsnetwerk kan het niet aan.
Voor je 200000km hebt is de batterij niets meer waard.
Je krijgt kanker van de straling.
Ze vliegen allemaal in brand.
Als je 2 stoplicht spurtjes doet is de batterij leeg.
Alle jobs gaan verloren.
Aan alle laders staan wachtrijen.
We gaan nooit voldoende grondstoffen hebben om alle batterijen te produceren.
Tesla is virtueel failliet.
Zolang figuren zoals Johan Derksen (met een bereik van 1 miljoen mensen) verkondigen dat 2e handskopers van een EV gelijk een nieuwe accu moet kopen van 15.000 denk ik dat de onwetendheid nog wel even aanhoudt :(
 

Volgens autoblog zijn alle Cybertrucks die we in de media zien nep want is niet mogelijk.
Die Adrian is wel heel erg zeker van zijn zaak. Als de eerste straks geleverd worden, zou ie zich dan nog durven te vertonen?
 
Toch weer in die klikbeet gestonken 😂 de uitspraken van die Adrian, een gesjeesde ontwerper die zich op het schrijven van ‘design critiques’ heeft geworpen, zijn overigens ten tijde van de introductie gedaan volgens de brontekst:

“As Adrian Clarke—a professional car designer who now writes design critiques for the automobile publication The Autopian—told me back then: “The Cybertruck is a low polygon joke that only exists in the fever dreams of Tesla fans that stands high on the smell of Elon Musk’s flatulences.””

Ben reuze benieuwd wat deze Adrian van het design van een moderne BMW vindt 🤭

Maar Autoblog recycled hier dus een artikel uit de buitenlandse ‘pers’, je eigen klikbeet schrijven is al teveel gevraagd dus.
 
Hier de Cybertruck frunk.
Er lijkt een Cybertruck logo in de rugwand van de cover te staan.
Screenshot_20230902_081843_YouTube.jpg
 
  • Like
Reactions: Michel_AH and Klaas
Zolang figuren zoals Johan Derksen (met een bereik van 1 miljoen mensen) verkondigen dat 2e handskopers van een EV gelijk een nieuwe accu moet kopen van 15.000 denk ik dat de onwetendheid nog wel even aanhoudt :(

Aangezien die lui alles verkondigen als er betaald wordt, zou ik als Tesla Nederland gewoon een Model 3 Facelift met 630km range bij hem op de stoep zetten. Bijna gegarandeerd dat hij binnen een maand EVs de hemel in prijst, want niet nodig om te laden voor zijn dagelijkse ritje en kan de hele weg naar Grolloo op AP cruisen.
 
Aangezien die lui alles verkondigen als er betaald wordt, zou ik als Tesla Nederland gewoon een Model 3 Facelift met 630km range bij hem op de stoep zetten. Bijna gegarandeerd dat hij binnen een maand EVs de hemel in prijst, want niet nodig om te laden voor zijn dagelijkse ritje en kan de hele weg naar Grolloo op AP cruisen.

Het is een oude man, dus die moeten ze uit een Model 3 takelen... En hij heeft al Autopilot, haar naam is Alexandra Plug.

En Derksen hoort bij de velen die maar wat roepen over BEV's. Die 15k is gewoon ooit door iemand verzonnen en dan kun je altijd precies zien wie er papegaai dna in zich heeft. Ik zeg altijd maar zo: die mensen zijn tenminste al aan het nadenken over een BEV en over 5-10 hebben ze er een en willen ze nooit meer iets anders.

Begin 2013 heb ik ook dingen geroepen over elektrische auto's die niet helemaal bleken te kloppen en eind dat jaar bestelde ik de eerste Tesla.
 
Ik probeer de breedte te zoeken van een CT. Zou zoiets wil over de grachten in Amsterdam kunnen rijden?


Dat ding is van kogelvrij RVS, gewoon gas geven 🤭

Maar serieus, wat ik begrijp is hij net zo breed als een X en een halve meter langer. Dus als je je comfortabel voelt in een X in een krappe binnenstad valt het reuze mee denk ik.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: Hbrink
Ik probeer de breedte te zoeken van een CT. Zou zoiets wil over de grachten in Amsterdam kunnen rijden?

En ik denk dat parkeergarages ook een 'uitdaging' worden....

Geen idee of dit nog correct is. (Spiegels inbegrepen?)
Tesla Cybertruck
Wheelbase149.9 in (3,807 mm)
Length231.7 in (5,885 mm)
Width79.8 in (2,027 mm)
Height75 in (1,905 mm)

Model X

CalloutDescription**Measurement (in)Measurement (mm)
AOverall Length199.15,057
BOverall Width (including mirrors)
Overall Width (excluding mirrors)
89.4
78.7
2,271
1,999
COverall Height*:
- suspension set to medium
- suspension set to highest**

66.1
68.5

1,680
1,740
DWheel Base116.72,965
 
Geen idee of dit nog correct is. (Spiegels inbegrepen?)
Tesla Cybertruck
Wheelbase149.9 in (3,807 mm)
Length231.7 in (5,885 mm)
Width79.8 in (2,027 mm)
Height75 in (1,905 mm)

Model X

CalloutDescription**Measurement (in)Measurement (mm)
AOverall Length199.15,057
BOverall Width (including mirrors)
Overall Width (excluding mirrors)
89.4
78.7
2,271
1,999
COverall Height*:
- suspension set to medium
- suspension set to highest**

66.1
68.5

1,680
1,740
DWheel Base116.72,965

Dat valt dan nog mee qua breedte

1693734833424.png


Maar wel heel erg lang... bijna 6 meter!