Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij willen meer reputatiepunten zoals de Amerikanen!

This site may earn commission on affiliate links.
in mijn belevening is elk forum simpelweg een andere manier om cafépraat te verkopen.

het merendeel van de discussies op café gaan ook nergens over, discussieren om de discussie.
gelijk willen halen; en het laatste woord willen hebben.
"Duolader moet - bah neen, ik gebruik hem nooit - maar ik wel"; "Fastnet gaat het halen - allez, wa zegde gij na ?" -- enzo voort enz enz.
Stoefen hoort er uiteraard ook bij. Kijk eens naar mijn velgen ! Bling Bling.
én uiteraard : janken ! janken ! janken !


maar ook in een café komt er af en toe zinnige praat, ik heb al meerdere bierkaartjes bijgehouden omdat er een goed idee op stond; welke later werd uitgewerkt.
én vele leuke contacten aan over gehouden.


maar uiteindelijk gaat het op café ook om : pinten pakken !
Laat de blikjes hier nu dus ook maar komen. Op uw (en mijn:scared:) gezondheid. Proost !
 
ScreenShot008.jpg


samen uit, samen thuis.


(pagina 2, de koplopers staan op pagina 1 - in zoverre je de standaard instellingen gebruikt, P.)
 
samen uit, samen thuis.

(pagina 2, de koplopers staan op pagina 1 - in zoverre je de standaard instellingen gebruikt, P.)
Als ik van de kop van dit pelotonnetje kon lossen om de twee ontsnapte Belgen te achterhalen, dan deed ik het.
IK vrees echter voor een remmende werking van een andere Belg die we op sleeptouw hebben.

Zo maar eens overleggen met HWS wat we hier aan kunnen doen. (Verder naar beneden op pag .2 te vinden).
 
zou het kunnen dat ik de laatste dagen door sommigen vergeten ben.
Of zit hier een strategie achter?
Dan moet ik ook een beetje beter uitkijken waar ik telkens 17 punten uit strooi:wink:

Gisteren mocht ik niet, maar je staat op mijn lijstje voor vanavond....
Ik ben het zelf ook maar gaan bijhouden, want er zijn helaas toch een paar ... op het forum:wink:... Ik verdenk ze ervan dat dat dezelfde zijn als die die niet inpluggen bij een SuC:biggrin: