TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Witte rand in driver display ?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by billytcherno, Mar 27, 2016.

1. billytcherno

billytcherno Member

Stond deze ochtend op, wil vertrekken en de wagen is "off" en totaal geblokkeerd. Driver display = zwart
    (Overgang naar zomeruur in de soep gedraaid of wat?)

Doe een reset van dat display, en dat display heeft nu een vage witte rand van pakweg een 1-2cm breed ("halo"-achtig effect). Resetten helpt niet, het scherm gaat wel zwart maar bij opstart is die rand er opnieuw

Iemand al gezien of van gehoord?

B.

2. billytcherno

billytcherno Member

Nog eens gekeken. Duidelijk ingebrand scherm, want de "Car Off" message is nog zichtbaar.

Wat is me dat nu weeral... pfff...

3. billytcherno

billytcherno Member

Nuance. ingebrand is het niet, maar wel "image retention". Enig idee hoe je dat op het display van een Model S weg krijgt?

4. jpet

jpet Jan P.

Je bent niet de eerste. Maanden terug heb ik het fenomeen hier nog een keer zien verschijnen maar ik weet niet meer door wie of in welk draadje. Heb je al eens een power off ipv een reset geprobeerd?

• Informative x 1
  5. HWS

HWS Speedjunkie

Heb je Tesla al gebeld?

• Funny x 1
  6. davandy

davandy Model S 85D Multicolor red

Ik heb dat ook eens gehad een paar maand geleden, het is vanzelf weer verdwenen na een tijd.

7. JeeEs

JeeEs Member

Ik heb dit vandaag ook aan de hand (gehad). Bij instappen was driver display zwart. Na een reset een volledig wit scherm, wat uiteindelijk bijtrok tot zoals op de foto te zien. Nog een paar maal beide displays gereset (ook met ingetrapt rempedaal) en ook een power-down van enkele minuten, maar mocht allemaal niet baten. Alles functioneerde overigens wel gewoon.
    Thuis aangekomen het maar zo gelaten. Twee uur later toch even gekeken en alles was weer back to normal....

Attached Files:

8. ErnstT

ErnstT Active Member

temperatuur dingetje?

Share This Page