Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

New kid in town.....

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Zo zo, dat zijn heel veel woorden zeg:) Maar bedankt voor de deze verhelderende uiteenzetting. Ik ben een open mens, mocht iemand zich storen aan mijn werkwijze, dan kan hij/zij zich gewoon tot mij wenden, dat hoeft wat mij betreft niet via allerlei schakels waar iemand dan zich over loopt op te winden (tis ook slecht voor je hart).

Hahahaha! Die ga ik op een tegel laten afdrukken, dat ik (kennen wij elkaar???:cool:) een afspiegeling ben van de sterk verloederende maatschappij! You made my day! :)En ik gebruik nog wel zo netjes m'n richtingaanwijzer als ik afsla of inhaal (wat ik van 9 van de 10 Tesla rijders die ik dagelijks op de weg tegenkom niet kan zeggen). Nou nou om mij nou tot het type egoïst te bombarderen gaat best wel ver (ik ben in de kern best sociaal). Ga je ook akkoord met "rebels" of "schobbejak"? Vind ik wat vriendelijker klinken.

Misschien een gek ideetje, denk er even over na (als dat nog gaat lukken met al die woede in je lijf)
Dat nieuwe leden pas worden toegelaten na een intensieve screening en een persoonlijk gesprek met jou.

Fijne zondag
 
Kom op zeg! Dat discussiëren en uitdagen in alle richtingen lijkt erg op het gedrag van mijn kinderen en die zitten allemaal nog in de basisschool. Carl had nog maar pas ergens geschreven hoe geciviliseerd het er hier altijd aan toe gaat en nu gebeurt er zoiets als dit. Kunnen we het er ajb over eens worden dat we het niet eens hoeven te zijn met mekaar? Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, maar laat ons wel respect hebben voor mekaars (soms tegengestelde) mening over hoe een forum ingevuld moet worden. Niemand hier heeft een mening die meer waard is dan die van een ander. Live with it. En wie daar niet mee kan leven kan ook weggaan van dit forum maar komt verderop in z'n leven ook wel weer iemand tegen die een afwijkende mening zal hebben. So what.
 
Alleen als je het lief vraagt :)
.
.
.
Misschien als ik het heel lief vraagt, flikkert de moderator dit hele draadje eruit.

Lieve moderator,
Zou U zo vriendelijk willen zijn om dit hele draadje eruit te flikkeren. Er zijn hier leden die zonder dat ik ze daarom heb gevraagd zich bijna een hartaanval storen aan de posts.
Thanks
En een fijn leven verder

Gegroet,
Faiz #Out
 
Alleen als je het lief vraagt :)
.
.
.
Misschien als ik het heel lief vraagt, flikkert de moderator dit hele draadje eruit.

Lieve moderator,
Zou U zo vriendelijk willen zijn om dit hele draadje eruit te flikkeren. Er zijn hier leden die zonder dat ik ze daarom heb gevraagd zich bijna een hartaanval storen aan de posts.
Thanks
En een fijn leven verder

Gegroet,
Faiz #Out
@widodh : Kun je aub dit draadje sluiten?
 
  • Like
Reactions: is3 and pvh
.Ah ben er eindelijk aan toe gekomen om de laatste paar pagina's van dit draadje te lezen, heerlijk genoten! ;)
Alsjeblieft geen slotje, zo leer je de mensen hier tenminste kennen! :D

Dan ga ik nu even over in de door mij sterk geliefde belerende modus:
ik zou eenieder willen wijzen op een veel simpelere oplossing dan hele muren van tekst te schrijven over wat je van iemand anders vindt (wat verder compleet off topic is in dit forum) en dat is de 'ignore' knop die je vindt als je op iemands avatar klikt.
Scheelt een hoop adrenaline en geeft enorme voldoening. Je voelt je zo meerderwaardig over degene(n) die je ge-ignored hebt :cool::)

Verder zijn er mijns inziens geen harde regels op dit forum, behalve dan dat je niet mag adverteren zonder daarvoor te betalen, dat wordt op harde wijze gereguleerd.
Verder zijn zelfs diegenen die hier de halve dag doorbrengen (ondanks een jaar sabbatical - oei onder de gordel) het er niet over eens over hoe de indeling zou moeten zijn, hoe er gemodereerd zou moeten worden, en welke regels een zogenaamde 'newbie' zou moeten volgen.

@Faiz71 je wordt hier dus weggepest door 2 of 3 leden die elkaar ook irl kennen, maar die verder maar een heel klein percentage van de echte 'kern' van de club zijn. Sterker nog, volgens mij waren ze er niet eens bij toen de boel hier werd opgezet (ik ook niet hoor).
Ik vind het grappig om te lezen maar ik vind het tegelijkertijd ook absoluut onacceptabel.

Mijn advies (en dat geldt voor iedereen): zet die lui gewoon op ignore en blijf gewoon verder posten en communiceren met de mensen hier waar je wel fijn contact mee hebt.
 
  • Like
Reactions: nico180 and GIO1974
Jeetje zeg, wat een dingen allemaal. Kunnen we het gewoon lekker over Tesla laten gaan?

Ik heb weinig zin en tijd de moderator uit te hangen eigenlijk. Betere dingen te doen :)

Ik zou vooral persoonlijke discussies zo veel mogelijk mijden op fora, gaat altijd fout
Vandaar mijn vraag dit draadje te sluiten, als de OP het zelf vraagt kunnen we weer over gaan tot de orde van de dag.
 
Status
Not open for further replies.