Ik rakel dit draadje graag even op.
Wellicht een domme vraag... Ik zou m'n wielen voor-achter zelf willen wisselen, en in latere fase ook zomer-winterwielen.
Ik erger me er al een tijdje aan dat ik qua fietsmechaniek quasi alles kan, en wat auto's betreft m'n eigen wielen niet kan wisselen. Dus dat moet lukken.
Ben hiervoor aan het kijken om het nodige materiaal aan te schaffen.
Ik stel voor dat ik dan bv. de achterkant correct opkrik, en vervolgens ook de voorkant,... want ja... voor en achter moeten tegelijk los.
Maar hoe hou ik dan de wagen van de grond? Met een assensteun zou ik denken? Maar Tesla en assensteun?
Met houten blokjes? Maar waar exact plaats je die dan bij Tesla? Want als je krik de wagen ophoudt op het aangegeven punt (met een puck), dan heb je toch geen 2de contactpunt over?
Of zorg ik er dan gewoon voor dat ik 2 krikken heb, is dat dan niet het eenvoudigste?
Wellicht een domme vraag... Ik zou m'n wielen voor-achter zelf willen wisselen, en in latere fase ook zomer-winterwielen.
Ik erger me er al een tijdje aan dat ik qua fietsmechaniek quasi alles kan, en wat auto's betreft m'n eigen wielen niet kan wisselen. Dus dat moet lukken.
Ben hiervoor aan het kijken om het nodige materiaal aan te schaffen.
Ik stel voor dat ik dan bv. de achterkant correct opkrik, en vervolgens ook de voorkant,... want ja... voor en achter moeten tegelijk los.
Maar hoe hou ik dan de wagen van de grond? Met een assensteun zou ik denken? Maar Tesla en assensteun?
Met houten blokjes? Maar waar exact plaats je die dan bij Tesla? Want als je krik de wagen ophoudt op het aangegeven punt (met een puck), dan heb je toch geen 2de contactpunt over?
Of zorg ik er dan gewoon voor dat ik 2 krikken heb, is dat dan niet het eenvoudigste?