Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2022 holiday update

This site may earn commission on affiliate links.
Discussie over Teams of Zoom in de auto…Voor mij hoeft beide niet. Soms zijn er momenten dat je niet in een call wil zitten. Voor dringende zaken is er altijd nog telefoon. Ik vind het rete irritant als er iemand vanuit de auto meedoet aan een meeting.

Verder is Teams natuurlijk een groot drama. Amerikaanse bedrijven hebben dat overigens beter door dan de Europeese. Daar kom ik teams zelden tegen. Teams is de zoveelste mislukkeling van Microsoft dat door de strot wordt gedrukt.
 
  • Disagree
  • Like
Reactions: JeePee and JanG007
Discussie over Teams of Zoom in de auto…Voor mij hoeft beide niet. Soms zijn er momenten dat je niet in een call wil zitten. Voor dringende zaken is er altijd nog telefoon. Ik vind het rete irritant als er iemand vanuit de auto meedoet aan een meeting.

Verder is Teams natuurlijk een groot drama. Amerikaanse bedrijven hebben dat overigens beter door dan de Europeese. Daar kom ik teams zelden tegen. Teams is de zoveelste mislukkeling van Microsoft dat door de strot wordt gedrukt.
Volgens mij hoef je niet. Ik neem wel eens deel vanuit de auto maar het heeft niet mijn voorkeur. Het zou vervelend worden als de auto standaard inlogt op zoom en je dus ook gebeld kan worden door iemand die verwacht dat je gewoon achter een computer zit ipv erin. Ik hoop dat dat niet het geval is, anders ga ik het iig nooit gebruiken om te voorkomen dat ik ingelogd ben.
 
Discussie over Teams of Zoom in de auto…Voor mij hoeft beide niet. Soms zijn er momenten dat je niet in een call wil zitten. Voor dringende zaken is er altijd nog telefoon. Ik vind het rete irritant als er iemand vanuit de auto meedoet aan een meeting.

Verder is Teams natuurlijk een groot drama. Amerikaanse bedrijven hebben dat overigens beter door dan de Europeese. Daar kom ik teams zelden tegen. Teams is de zoveelste mislukkeling van Microsoft dat door de strot wordt gedrukt.
Bizar die ervaringen van jullie met teams.
Ik gebruik het dagelijks, ook onderweg en nooit heb ik problemen met teams.