Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

3% prijsverhoging per 18-8

This site may earn commission on affiliate links.
Stond vandaag op het punt om een aanbetaling te doen voor een MS.


Account aangemaakt, bestellen geklikt...
Zie ik ineens dat mijn configuratie 3050,- duurder is geworden.
Heb notabene nog een uitdraai liggen van het SeC, maar dat is natuurlijk geen offerte.
Mijn proefrit was 4 wk geleden.


Geen enkel seintje gehad vanuit mijn SeC dat er een prijsverhoging zou komen.
Terwijl ik toch wel sindsdien actief aan het mailen was met mijn sales advisor over een evt. aankoop.
Een headsup was toch wel netjes geweest? Lees het hier vandaag nu bij toeval, te laat.


Ik baal echt als een stekker (pun intended).
Ik ga er maar van afzien nu.


Zal zo toch eens bellen naar het SeC want mijn SA lijkt nu op vakantie... :frown:
Van afzien ? Als je zoveel kan betalen voor een auto maakt die 3 K ook niet meer uit.
Je bent het gelijk vergeten als je de showroom uitrijdt met een smile on your face.
 
Geen enkel seintje gehad vanuit mijn SeC dat er een prijsverhoging zou komen.
Terwijl ik toch wel sindsdien actief aan het mailen was met mijn sales advisor over een evt. aankoop.
Een headsup was toch wel netjes geweest? Lees het hier vandaag nu bij toeval, te laat.

Je hebt duidelijk pech gehad want ik weet dat de sales advisors 2 weken lang zo veel mogelijk prospecten hebben gecontacteerd om hen te vertellen dat er een prijsverhoging aan kwam. Die was trouwens voorzien voor 18/8 en is uiteindelijk een paar dagen later ingegaan om nog meer mensen de kans te geven in te tekenen. In het verleden heeft Tesla dat ook altijd gedaan maar meestal was er niet zoveel tijd. Mogelijk hebben ze rekening willen houden met de vakantieperiode.

Ga nog eens praten met je sales advisor. Er zijn in het verleden net voor een prijsverhoging ook wel eens een aanzienlijk aantal stockwagens besteld die dan nog aan een gunstige prijs konden aangeboden worden. In dat geval kan je natuurlijk niet zelf je eigen wagen samenstellen maar als die 3K net de druppel is voor jou, zijn er mogelijk alternatieven.

Veel succes en weet dat je leven nooit meer hetzelfde zal zijn als je kiest voor een Model S. Ik klink hiermee als een goedkope verkoper maar ik kan alleen maar uit persoonlijke ervaring spreken...
 
check voor een voorraadauto
of
vind een Tesla bezittende vriend die jou als referral opgeeft: € 1.000 korting instant. Die vriend, dat wil ik graag voor jou zijn:)

Maar met de a.s. bijtellingsverhoging per 2016 zou ik niet te lang wachten. rijden voor eind 2015 scheelt heel veel. Daar kan geen 3000 euro verhoging aan tippen.


Stond vandaag op het punt om een aanbetaling te doen voor een MS.


Account aangemaakt, bestellen geklikt...
Zie ik ineens dat mijn configuratie 3050,- duurder is geworden.
Heb notabene nog een uitdraai liggen van het SeC, maar dat is natuurlijk geen offerte.
Mijn proefrit was 4 wk geleden.


Geen enkel seintje gehad vanuit mijn SeC dat er een prijsverhoging zou komen.
Terwijl ik toch wel sindsdien actief aan het mailen was met mijn sales advisor over een evt. aankoop.
Een headsup was toch wel netjes geweest? Lees het hier vandaag nu bij toeval, te laat.


Ik baal echt als een stekker (pun intended).
Ik ga er maar van afzien nu.


Zal zo toch eens bellen naar het SeC want mijn SA lijkt nu op vakantie... :frown:
 
...
Maar met de a.s. bijtellingsverhoging per 2016 zou ik niet te lang wachten. rijden voor eind 2015 scheelt heel veel. Daar kan geen 3000 euro verhoging aan tippen.

De Autobrief heb ik anders gelezen. Het is toch pas per 2019 dat de 50k "afgunststaffel" voor 4% bijtelling actief wordt?
Een Model S op kenteken per 02-01-2016 heeft toch gewoon 4% bijtelling over de gehele cataloguswaarde gedurende 5 jaar?
 
Stond vandaag op het punt om een aanbetaling te doen voor een MS.


Account aangemaakt, bestellen geklikt...
Zie ik ineens dat mijn configuratie 3050,- duurder is geworden.
Heb notabene nog een uitdraai liggen van het SeC, maar dat is natuurlijk geen offerte.
Mijn proefrit was 4 wk geleden.


Geen enkel seintje gehad vanuit mijn SeC dat er een prijsverhoging zou komen.
Terwijl ik toch wel sindsdien actief aan het mailen was met mijn sales advisor over een evt. aankoop.
Een headsup was toch wel netjes geweest? Lees het hier vandaag nu bij toeval, te laat.


Ik baal echt als een stekker (pun intended).
Ik ga er maar van afzien nu.


Zal zo toch eens bellen naar het SeC want mijn SA lijkt nu op vakantie... :frown:

Ik begrijp je frustratie maar zou desondanks zo'n geweldige auto niet willen missen.
Misschien dat een €1000 korting de pijn verzacht. Gebruik deze link daarvoor;
http://ts.la/leon3626
 
Wilde hier nog even over terugkoppelen.

Mijn sales advisor had me blijkbaar wel degelijk proberen te bellen ben ik nu achter. Had inderdaad een gemist gesprek op mijn telefoon op die dag dat ze aangeven me te hebben gebeld. Wil ik dus even rechtzetten! Echter geen voicemail achtergelaten of mailtje (maar blijkbaar mochten ze hierover niet mailen).

Daarna hebben ze er alles aan gedaan om het voor mijn order recht te kunnen zetten, en dat is gelukt! Echt super opgelost. Top service!

Inmiddels dus een aanbetaling gedaan en a.s. maandag wordt mijn bestelling alweer final.......... zo spannend hè... :biggrin: